تیم هاکی همدان عنوان مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر هاکی بانوان کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۱۸۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 23 February 2016

تیم هاکی همدان عنوان مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر هاکی بانوان کشور را کسب کرد.

به گزارش ایسنا؛مربی تیم هاکی همدان در این‌باره به خبرنگار ورزشی  گفت: در پیکارهای دور برگشت که به میزبانی تبریز پایان یافت، تیم همدان با برتری مقابل تمامی حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کرد تا نایب قهرمانی دور رفت نیز جبران شود.

"طیبه نوری" اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های هیئت هاکی استان آذربایجان‌شرقی، هیئت هاکی استان ایلام، آدینه کریمان کرمان، هیئت هاکی استان همدان، هیئت هاکی استان گیلان به مدت سه روز به میزبانی آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

وی اضافه کرد: تیم همدان ابتدا پنج بر یک کرمان را شکست داد، در بازی دوم 10 بر صفر آذربایجان‌شرقی را برد و در دو دیدار پایان به ترتیب با نتایج دو بر صفر و سه بر صفر مقابل ایلام و گیلان به پیروزی دست یافت.

نوری خاطرنشان کرد: در مجموع دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر هاکی بانوان در گروه B تیم هیئت هاکی استان همدان با 28 امتیاز قهرمان شد، تیم هیئت هاکی استان ایلام با 25 امتیاز نایب قهرمان و هیئت هاکی استان گیلان با 16 امتیاز در جای سوم ایستاد.

آزاده صفایی‌پژوه، ساناز بهرامی، زینب احمدی، فاطمه قادری، زهرا زارعی‌فر، فاطمه زاغه‌ای، پروین صفایی‌پژوه، سمانه بهزادی، مژگان بهرامی، سحر لطیفی، سمانه قاسمی، معصومه احمدی، سمیرا یادگاری، ملیکا فامیل‌محمدی و معصومه جلیلی ترکیب تیم همدان در این رقابت‌ها هستند.

این تیم به مربیگری طیبه نوری و سرپرستی اقدس نجف‌نیا در این مسابقات حاضر شده است.

به این ترتیب تیم‌های هیئت هاکی همدان و ایلام به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هاکی بانوان کشور صعود کردند.

همدان درخواست رسمی برای میزبانی دور نیمه نهایی این رقابت‌ها را به فدراسیون هاکی ارائه کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار