بانوان هاکی‌باز همدان در لیگ برتر عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کردندوباکسب این نتیجه راهی دور نهایی شدند.
کد خبر: ۱۸۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 20 February 2016

رئیس هیئت هاکی همدان از کسب عنوان قهرمانی بانوان همدان در گروه B لیگ برتر هاکی خبر داد و گفت: تیم بانوان همدان با 28 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش فارس،محمد‌جواد جعفری با اشاره به حضور موفق تیم هاکی بانوان در مسابقات لیگ برتر هاکی در گروه B اظهار کرد: تیم بانوان همدان امسال با شرایط بسیار خوب و با عملکردی خوب در لیگ برتر حضور یافت.

وی با بیان اینکه بانوان هاکی‌باز استان در لیگ برتر عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد، گفت: با کسب این نتیجه تیم همدان راهی دور نهایی شد.

رئیس هیئت هاکی استان همدان افزود: تیم بانوان همدان با ترکیب 14 بازیکن به مربیگری طیبه نوری و سرپرستی اقدس نجفی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

وی ادامه داد: سمیرا یادگاری، مژگان بهرامی، ساناز بهرامی، زینب احمدی،‌ سمانه قاسمی، آزاده صفایی، پروین صفایی‌پژوه، زهرا زارعی‌فرد، فاطمه زاغه‌ای، فاطمه قادری، معصومه جلیلی، ملیکا فامیل‌محمدی، معصومه احمدی و سحر لطیفی ترکیب تیم استان در لیگ برتر بودند.

جعفری با تأکید بر اینکه تیم بانوان استان با 28 امتیاز عنوان نخست را به دست آورد و بیان کرد: پنج تیم در دور برگشت حضور داشتند و تیم همدان پنج بازی خود را با پیروزی به پایان رساند و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی برگزاری دور نهایی را به احتمال زیاد تا پایان اسفند‌ماه دانست و یادآور شد: در حال رایزنی برای کسب میزبانی این مسابقات هستیم و امیدواریم بانوان در این رقابت‌ها نیز خوش بدرخشند.

رئیس هیئت هاکی همدانبا اشاره به عملکرد تیم آقایان در لیگ برتر گفت: در بخش آقایان نیز تیم بسیار خوبی را راهی مسابقات کردیم که نتایج واگذار شده نیز با اختلاف یک گل بوده است.

وی تأکید کرد: تیم آقایان در رده هفتم رقابت‌های لیگ قرار گرفت که کسب این نتیجه رضایت‌بخش نبود.

جعفری خاطرنشان کرد: امسال در دو بخش آقایان و بانوان تیم‌های کاملا بومی را به مسابقات اعزام کردیم و حتی از بازیکنان استان در سایر تیم‌ها نیز حضور داشتند.

رئیس هیئت هاکی همدان با بیان اینکه استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالایی در هاکی استان داریم، یادآور شد: با توجه به شرایط و وجود اسپانسر امیدواریم در لیگ برتر سال آینده در هر دو بخش آقایان و بانوان بازیکنان روی سکو بروند.

وی به پیگیری تمرینات هاکی‌بازان به صورت مداوم اشاره کرد و ادامه داد: در هیئت هاکی نیز همچون سایر هیئت‌های ورزشی مشکلات و سختی‌هایی وجود دارد و انتظار حمایت بیشتری از مسئولان داریم.

به گزارش فارس، در دور برگشت هفتمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان جام کوثر در گروه B پنج تیم هیئت هاکی همدان، آدینه کریمان کرمان، هیئت هاکی ایلام، هیئت هاکی گیلان و هیئت هاکی آذربایجان شرقی حضور داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار