مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۴۵۲ نفر در حوادث رانندگی همدان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۷۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 09 February 2016

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۴۵۲ نفر در حوادث رانندگی همدان جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر،علی‌احسان صالح بیان کرد: بر اساس آمار جمع آوری شده ۳۳۳ نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی همدان مرد و ۱۱۹ نفر نیز زن بودند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۳۲۴ نفر در جاده‌های برون‌شهری و ۷۲ نفر در جاده های درون‌شهری جان خود را از دست دادند، گفت: ۱۲ نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و ۴۴ نفر نیز در سایر محدوده‌ها جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش ۸ درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در ۱۰ماهه امسال خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته نیز ۴۹۵ نفر در استان همدان شامل ۱۱۹ زن و ۳۷۶ مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.

صالح بابیان اینکه تحلیل داده‌های آماری گویای کاهش ۶ درصدی متوفیان سوانح برون‌شهری و کاهش ۸ درصدی متوفیان سوانح رانندگی در مسیرهای درون‌شهری است، گفت: تلفات حوادث رانندگی در مسیرهای فرعی شامل خاکی و روستایی نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: شش ‌هزار و ۳۷۴ نفر در این مدت در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت ۴ هزار و ۳۹۱ نفر از آنها مرد و یک هزار و ۹۸۳ نفر زن هستند.

وی همچنین از کاهش ۴ درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی در مدت یاد شده امسال در استان همدان خبر داد و گفت: ۶ ‌هزار و ۶۱۵ نفر در مدت مشابه سال گذشته در سوانح رانندگی درون‌شهری و برون‌شهری این استان مجروح شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان بیان کرد: استان همدان کریدور ارتباطی استان‌های غربی به مرکز کشور بوده و بیشترین میزان تردد از مسیرهای این استان انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار