کد خبر: ۱۷۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 31 January 2016

لیست احتمالی ائتلاف اصولگرایان در استان همدان

منابع آگاه از فشرده شدن جلسات اصولگرایان برای رسیدن به نتیجه درباره ارائه لیست واحد کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر می دهند.

این منابع اعلام کردند اسامی برخی چهره‌ های شاخص اصولگرایی که اتفاق نظر بیشتری برای ائتلاف وجود دارد را به شرح ذیل اعلام کردند:

محمد مهدی مفتح از حوزه انتخابیه تویسرکان، وزیری از شهرستان رزن ، محمد باقر بهرامی از حوزه انتخابیه اسدآباد ، بهرام ‌نیا از شهرستان نهاوند، حمید رضا حاجی بابایی و سید مرتضی حسنی حلم از حوزه انتخابیه همدان و فامنین، حسن ونایی و علی نعمت چهاردولی از شهرستان ملایر، در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ هنوز بر روی گزینه خاصی به توافق نرسیدند.


حضور شریعتمداری درسالن ورزشی باباطاهر

مدیر مسئول موسسه و سردبیر روزنامه کیهان طبق برنامه ریزی اعلام شده روز 14 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ورزشی باباطاهر جنب سپاه انصارالحسین همدان در یادواره شهدای مدافع حرم سخنرانی خواهد کرد.

همچنین سخنرانی در جمع جبهه اصولگرایی همدان نیز از دیگر برنامه‌ های پیش بینی شده برای شریعمتداری در همدان است.


صدور بیایه توسط اصلاح طلبان همدان

شورای راهبردی اصلاح‌ طلبان استان همدان، در خصوص دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ ای صادر کرده و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

در حالی به جمعه هفتم اسفند، نزدیک می‌شویم که اصلاح ‌طلبان کشور، علی‌ رغم تمامی محدودیت‌ ها و تنگنا ها، اقدامات لازم را برای حضوری راهگشا و موثر در انتخابات دهمین دوره ‌ی مجلس شورای اسلامی انجام داده‌اند.

راهبرد روشن اصلاح‌ طلبان در این دوره از انتخابات، حضور حداکثری و برنامه‌ محور به منظور دگرگونی در آرایش سیاسی مجلس آینده است، تغییری که بیش از هر چیز به تامین منافع ملی کشور بیانجامد و قوه‌ی تقنینی را همراستا با امید های ایجاد شده در کشور به نهادی موثر در بسط عقلانیت و واقع‌ گرایی بدل سازد.


شایعه ی تایید صلاحیت عدم احرازی ها

این روز ها شایعات درباره تأیید صلاحیت داوطلبانی که عدم احراز شده بودند بسیار داغ شده و برخی از این کاندیدا ها اقدام به سازماندهی ستاد های انتخاباتی خود کرده و آماده ورود رسمی به عرصه رقابت‌ های انتخاباتی هستند.

این داوطلبان بحث سرکشی به روستاها و مناطق حاشیه شهر به صورت جدی پیگیری می‌کنند و جلسات ستاد انتخاباتی آنها نیز شب ‌ها برقرار است.


انصراف احتمالی برخی کاندیدا

شنیده شده یکی از کاندیدا های دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین در بین داوطلبان خانم ظرف چند روز آینده از عرصه رقابت ها به نفع یکی از کاندیداها انصراف خواهد داد.

این دواطلب خانم که سابقه کاندیداتوری انتخابات مجلس هشتم و شورای اسلامی شهر همدان در دوره چهارم را در کارنامه خود دارد، چند روزی است که پشت درهای بسته درحال رایزنی با رقبای خود برای گرفتن امتیاز و کناره گیری است.


اعتراض دانشجویان به شهریه ها

امروز دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان در اعتراض به نحوه پرداخت شهریه‌ ها در این دانشگاه تجمع اعتراضی به راه انداختند و توماری را که حاوی اعتراض آنان بودند امضاء کردند.

دانشگاه پیام نور در اقدامی به دانشجویان فشار آورده که ظرف یک ماه شهریه‌ های متغیر خود را به حساب دانشگاه واریز کنند و این در حالی است که قبل از این دانشجویان می‌توانستند شهریه متغیر را در چند قسط تا مقطع امتحانات واریز کنند.


حمایت حزب توسعه و عدالت از آیت ا... محمدی

شنیده شده حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی قصد دارد از آیت ا... طه محمدی و حجت الاسلام و المسلمین علی رازینی برای مجلس خبرگان رهبری حمایت کند .

انتخاب حاجی بابایی به عنوان رابط اصولگرایان غرب کشور 

خبرهای رسیده حکایت دارد وزیر اسق آموزش و پرورش ماموریت یافته تا ائتلاف اصولگرایی در غرب کشو را مدریت کند. 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار