فرماندار همدان از ایجاد 450 شغل در این شهرستان در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 30 January 2016
فرماندار همدان از ایجاد 450 شغل در این شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، "علی تعالی" در شورای اداری شهرستان همدان، افزود: این 450 شغل ایجاد شده برای افرای است که یا بیمه اجباری شدند و یا برای نخستین‌بار در سطح شهرستان اشتغال یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه احیاء واحدهای تولیدی از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود، اظهار کرد: بیش از 37 جلسه در بحث اشتغال در همدان تشکیل شد و توانستیم بسیاری از واحدهای تولیدی که در آستانه تعطیلی بودند را احیا کنیم.

تعالی یادآور شد: در سفر رئیس جمهور به استان، 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به استان اعطا شد که 330 میلیارد تومان متعلق به شهرستان همدان است.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، خدمات، تعاون و فرهنگ به بانک‌های‌عامل معرفی شدند.

فرماندار همدان با بیان اینکه برجام اقدامی در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای بود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشتیبانی خود را از تحرکات دولت در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای اعلام کردند.

وی تصریح کرد: برداشته شدن تحریم‌ها و ارتباط با کشورهای اروپایی در زمینه‌های مختلف، باعث شد که ایران از دنیای انزواگری و ایران‌هراسی خارج شود و حلقه‌های افتخار را بر گردن این ملت بیندازد.

وی یادآور شد: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در شرایطی قرار دارد که دیگر کشورها به قدرت ما در منطقه و جهان اذعان دارند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید به پیروزی‌های کشور در عرصه ملی و منطقه‌ای ببالیم، گفت: افتخارات ما در عرصه بین‌المللی می‌تواند امید را در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی به ارمغان آورد.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی بر سکان اجرایی تکیه کرد که از لحاظ اقتصادی نامطلوب بود اما خوشبختانه دولت با تدبیر و انضباط اقتصادی توانست با وجود کاهش اعتبارات و کمبود بودجه در بسیاری از عرصه‌ها خوش بدرخشد و در روزهای آینده نیز شاهد رونق اقتصادی، ترویج و گشایش اعتبارات خواهیم بود.

اختصاص 580 میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهور به همدان

فرماندار همدان در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان، خاطرنشان کرد: استان همدان در این سفر توانست به رهاورد خوبی دست یابد، به گونه‌ای که 850 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که از این میزان اعتبار 580 میلیارد تومان به شهرستان همدان تخصیص داده شد.

تعالی افزود: از 580 میلیارد تومان اعتبار 91 میلیارد تومان به کنار گذر غربی، 50 میلیارد تومان نوسازی بیمارستان اکباتان، 18 میلیارد تومان شبکه آبفای شهری، 270 میلیارد تومان راه‌آهن همدان_تهران و 30 میلیارد تومان به بخش مشارکت و احداث آزادراه ساوه_همدان اختصاص داده شده است.

وی در ادامه حوزه سیاسی و اجتماعی را بسیار پیچیده خواند و گفت: حفظ آرامش از جمله سیاست‌های ما به شمار می‌رود چرا که اگر آرامش نباشد، آن منطقه دچار تنش می‌شود و در توسعه و آبادانی نمی‌تواند حرکتی داشته باشد.

تعالی اضافه کرد: در حوزه اجتماعی آمار و ارقامی نمی‌توان ارائه کرد اما هر اتفاق و حرکت سیاسی که به وقوع می‌پیوندد اگر به موقع به آن پرداخته نشود، موجب تنش سیاسی شده و نارضایتی مردم را به دنبال دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار