فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در دهه فجر 33 پروژه عمرانی با 18 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد، گفت: گازرسانی به 14 روستای نهاوند از مهمترین این پروژه‌هاست.
کد خبر: ۱۶۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 25 January 2016
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در دهه فجر 33 پروژه عمرانی با 18 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد، گفت: گازرسانی به 14 روستای نهاوند از مهمترین این پروژه‌هاست.

به گزارش  فارس، کریم حمیدوند در ستاد هماهنگی برنامه دهه فجر نهاوند با اشاره به اینکه از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی و اجتماعی است، اظهار کرد: باید تمام برنامه‎های مختلف این دهه با محوریت مردم اجرا شود.

وی با بیان اینکه تبیین نقش محوری امام راحل در رهبری انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضرورت دارد، گفت: رمز ماندگاری این انقلاب مردمی بودن آن است.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی جهان‌گیر، به امید آزادی‎خواهان جهان و مظلومان تبدیل شده است که این امر باید مد نظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم در راه اعتلای ارزش‎های انقلاب اسلامی کوشش کنیم تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود امام عصر (عج) برسد.

حمیدوند در ادامه با اشاره به اینکه ضرورت دارد مردم از خدمات نظام و از زحمات دولتمردانشان به‌خوبی مطلع شوند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرای باید به درستی و با سند و مدرک مستند نسبت به بازگویی خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای دولت تدبیر و امید برای مردم اقدام کنند.

وی گفت: مسئولان باید با حضور در بین مردم، به ویژه در مساجد شهر و روستا اقدام به بازگویی خدمات ارزشمند نظام کنند تا کام مردم با این خدمات شیرین شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر 22 کمیته تشکیل شده است، افزود: این کمیته‌ها در این دهه بیش از 650 برنامه مختلف را برگزار خواهد کرد.

وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار مدیران با امام جمعه نهاوند، سخنرانی در مساجد، اهدای خون توسط کارکنان ادارات، افتتاح پروژه‌ها، اعزام گروه بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، انجام ویزیت رایگان، برگزاری اولین جشنواره موسیقی سنتی استانی در نهاوند را از برنامه‎های دهه فجر دانست.

حمیدوند با اشاره به اینکه در دهه فجر 33 پروژه عمرانی در نهاوند با 18 میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد، افزود: گازرسانی به 14 روستای نهاوند از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

وی در پایان گفت: از آن جا که در ایام انتخابات هستیم تمام سخنرانی‎ها و دعوت از شخصیت‎ها برای سخنرانی باید با هماهنگی امام جمعه و فرمانداری نهاوند صورت گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار