شهردار همدان گفت: در صورت تزریق ۳ میلیارد تومان اعتبار به برخی پروژه‌های نیمه‌کاره شهرداری همدان، ۴۶ میلیارد تومان طرح تا پایان امسال در شهر همدان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 24 January 2016

شهردار همدان گفت: در صورت تزریق ۳ میلیارد تومان اعتبار به برخی پروژه‌های نیمه‌کاره شهرداری همدان، ۴۶ میلیارد تومان طرح تا پایان امسال در شهر همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش تسنیم،سیدمصطفی رسولی اظهار داشت: براساس بررسی‌های صورت گرفته هفت پروژه نیمه‌کاره شهرداری همدان تعیین تکلیف شده و در صورت تزریق میزان مشخصی اعتبار، تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: در صورتی که سه میلیارد تومان به این طرح‌ها تخصیص یابد هفت پروژه شهرداری همدان با سرمایه‌ای به میزان 46 میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی تالار قرآن را یکی از پروژه‌های موردنظر در این زمینه اعلام کرد و گفت: ساختمان تالار قرآن همدان در حال حاضر آماده بهره‌برداری است و تنها پوشش گنبد باقی مانده که باید از سوی شرکت طراح و مجری تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه چهار فرهنگسرا و پنج پارک محلی در این لیست قرار دارد، تصریح کرد: بوستان ولایت نیز جز این طرح‌ها محسوب می‌شود که تاکنون یک میلیارد تومان نیز برای آن هزینه شده است.

شهردار همدان درباره وضعیت درآمدی شهرداری همدان نیز گفت: امسال وضعیت درآمدی شهرداری‌های کشور با مشکل مواجه بوده و رکود ساخت و ساز و کاهش صدور پروانه ساختمانی نیز این امر را تشدید کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی شهرداری‌های کشور در پرداخت حقوق دچار مشکل و معضل اساسی شده‌اند، تصریح کرد: اما خوشبختانه تلاش شده تا این مشکل شهرداری به وجود نیاید و حقوق براساس زمان مشخص پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه کسب درآمد پایدار از اولویت‌های مهم در شهرداری همدان محسوب می‌شود، عنوان کرد: کسب درآمد پایدار در شهرداری همدان به راحتی نبوده و باید تمامی مدیران و کارکنان شهرداری در این زمینه همکاری و تعامل داشته باشند.

رسولی با اعلام اینکه بودجه امسال شهرداری همدان برای نخستین بار به صورت دو مجهی تدوین شد، عنوان کرد: امسال علاوه بر بودجه عمومی، بودجه سرمایه‌گذاری نیز برای شهرداری همدان در نظر گرفته شد.

وی میزان بودجه سرمایه‌گذاری شهرداری همدان را 173 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار باید در راستای سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی هزینه شده و حجم توسعه سرمایه‌گذاری در همدان را افزایش دهد.

شهردار همدان با بیان اینکه پروژه‌ میدان بار همدان یکی از مهمترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر همدان محسوب می‌شود، گفت: اجرای این پروژه 180 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد که توسط بتاجا(بنیاد تعاون ارتش) آن را اجرایی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار