فرماندار شهرستان همدان از اقامت 11 هزار نفر در شهرستان همدان طی دو روز خبر داد و گفت: 2 هزار نفر نیز از اماکن تاریخی شهرستان بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۱۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 24 March 2015

فرماندار شهرستان همدان از اقامت 11 هزار نفر در شهرستان همدان طی دو روز خبر داد و گفت: 2 هزار نفر نیز از اماکن تاریخی شهرستان بازدید کرده‌اند.

به گزارش فارس؛ علی تعالی با اشاره به بازدیدش از ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی همدان، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران اجرایی این ستاد اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ خوبی در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام شده و خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود نداشته است.

وی از اقامت 11 هزار نفر در شهرستان همدان طی دو روز خبر داد و گفت: روز گذشته 7 هزار نفر شهرستان همدان را برای اسکان نوروزی در نظر گرفته بودند.

فرماندار شهرستان همدان اضافه کرد: البته نسبت به سال گذشته در زمینه اسکان نوروزی مسافران با 10 درصد کاهش مواجه هستیم که دلیل آن، بارندگی و برودت هوا در این چند روز بوده است.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: امیدواریم طی روزهای آینده با بهتر شدن هوا، شاهد حضور بیشتر مسافران نوروزی در شهرستان باشیم.

تعالی با بیان اینکه بیشترین اسکان در مدارس شهرستان انجام شده است، ابراز داشت: 70 درصد مسافران در بخش آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی و انتظامی در همدان گفت: خوشبختانه حادثه‌ای در سطح شهرستان رخ نداده است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به نظارت دقیق بر تمام بخش‌های خدمات‌رسان در طول ایام نوروزی ابراز داشت: بازدید و نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی در محل‌های اسکان مسافران نوروزی با قوت و حساسیت در حال انجام است.

وی از بازدید 2 هزار نفر از اماکن تاریخی همدان و فعالیت سه نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تورهای نوروزی رایگان در همدان آماده سرویس‌دهی به مسافران به منظور بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان همدان است.

تعالی در پایان از زحمات هلال احمر در ابتدای ورودی شهر و استقرار اکیپ‌ها برای خدمات‌رسانی به مسافران تقدیر کرد و ابراز داشت: شهرداری همدان نیز در فضاسازی شهر عملکرد خوبی داشته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار