رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی همدان گفت: 140 پروژه عمرانی در استان همدان شناسایی شده که به بخش خصوصی واگذاری می‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 11 January 2016

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همدان گفت: 140 پروژه عمرانی در استان همدان شناسایی شده که به بخش خصوصی واگذاری می‌شود.

به گزارش فارس ، شهرام طهماسبی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: 140 پروژه عمرانی استان همدان قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد که دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی بیشترین طرح را معرفی کردند.

وی افزود: تاکنون 20 دستگاه اجرایی استان همدان لیست پروژه‌های عمرانی دارای قابلیت واگذاری را ارسال کردند که برای 17 دستگاه کمیته اجرایی برای بررسی روند واگذاری پروژه‌ به بخش خصوصی تشکیل شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها در کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند و بعد از تأیید توسط کارگروه ساماندهی لیست پروژه‌های قابل واگذاری به دستگاه‏های اجرایی ابلاغ می‌شود و باید در مدت 10 روز فراخوان واگذاری با انتشار آگهی عملی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز اظهار کرد: 66 درصد راه‌های استان روستایی، دو درصد آزادراه، 11 درصد بزرگراه، 6 درصد راه اصلی و 15 درصد راه فرعی است.

محمد رودباری افزود: 27 درصد راه‌های استان همدان شریانی است و 73 درصد راه‌ها معادل 4 هزار و 526 کیلومتر غیر شریانی است.

وی گفت: بودجه استان همدان در حوزه راه امسال 218 میلیارد تومان بوده است که تاکنون 34 درصد این میزان بودجه تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به همدان 270 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن و 100 میلیارد تومان به پروژه کمربندی استان اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین 50 میلیارد تومان از اعتبار سفر ریاست جمهوری به طرح‌های راه و شهرسازی به منظور نگهداری راه‌ها اختصاص یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار