نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان عنوان کرد:جلسه فرهنگ عمومی باید کاربردی تر شود.
کد خبر: ۱۶۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 11 January 2016

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در شورای فرهنگ عمومی همدان بیان کرد:دشمن خرافات را وارد عزاداری ها کرده است.

به گزارش تا بناک همدان؛ وی با بیان این سخن که هیئت های نو بنیاد نیازمند توجه هستند،افزود:هیئت های مذهبی نو پا شور وشوق عزداری را دارند ولی معرفت و سرپرست مناسب ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اگر هیئت ها مذهبی امکانات ومعرفت و سرپرست خوب داشته باشند دشمن در آنها نفوذ نخواهد کرد.

آیت الله محمدی بابیان اینکه دشمن هیئت های مذهبی نو بنیاد را شناسایی و خرافاتی را در بین آنها القا می کند، تصریح کرد:قمه نمونه بارزی از نفوذ های دشمن در بین هیئت های مذهبی است.

وی ادامه داد: در فلسفه الهی قوانینی وجود دارد که هرچیزی از حد خود تجاوز کند به ضد خودش مبدل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت:هیئت های مذهبی نو بنیاد جوان هستند و شور عشق حسینی در آنها وجود دارد اما منبر و مداح خوب و امکانات خوب در آنها وجود ندارد.

آیت الله محمدی به مشکلات و آموزش های قبل از ازدواج اشاره کردو افزود:مسائل مربوط به خانواده ها باید بیشتر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد:مدرک گرایی به یک معضل برای جوانان تبدیل شده است و دختران و پسران زیادی وجود دارد که سطح تحصیلات آنها بالا است اما از همسرداری بی آگاه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان باتاکید براینکه دختران و پسران از آموزش های زندگی آگاهی ندارند،عنوان کرد:آمار دختران در سن ازدواج در روستا در حال افزایش است و آموزش های قبل از ازدواج نیازمند پیگیری بیشتر است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار