نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان از مردم خواست تا مراقب خیانت ولایت مدارنماها بوده و نگذارند افراد خائن بی‌دینی را در جامعه گسترش دهند.
کد خبر: ۱۶۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 09 January 2016

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان از مردم خواست تا مراقب خیانت ولایت مدارنماها بوده و نگذارند افراد خائن بی‌دینی را در جامعه گسترش دهند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله "غیاث‌الدین طه‌محمدی" در مراسم عبادی سیاسی جمعه شهر همدان، ضمن محکوم کردن رژیم آل‌سعود مبنی بر جنایت‌های اخیر علیه شیعیان اظهار کرد: دشمنان اسلام جنایت‌های هولناکی مرتکب شدند که شهادت مظلومانه شیخ نمر نمومه بارز این جنایات علیه شیعیان است.

وی عنوان کرد: محکوم کردن این جنایات از سوی برخی کشورهای جهان بیانگر انعکاس عکس‌العمل مردم به اقدامات ظالمانه آل‌سعود برای شهادت رهبر شیعیان عربستان بوده و این گونه شهادت‌ها در راه خدا و از برترین درجات قرب الهی است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه صفوف نماز جمعه بزرگترین پشتوانه ملت ایران در دوره‌های مختلف بوده است، افزود: در طول 8 سال جنگ‌تحمیلی فریضه عبادی سیاسی جمعه توانست به عنوان پشتوانه فکری، سیاسی، فرهنگی به جوانان مبارز راه را نشان داده و جوانان با تکیه بر آن در برابر ابر قدرت‌های جهانی استقامت نشان دهند.

وی همچنین توجیه اهل تفکر در نماز جمعه را یکی دیگر از نعمت‌های الهی در این فریضه برشمرد و گفت: نماز جمعه به عنوان پایگاهی که امام جمعه فرمانده آن است، به سازندگی و بالندگی جامعه کمک می‌کند چرا که حربه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط همین نمازهای جمعه مهار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری با اشاره به خیانت ولایتمدار نماها اظهار کرد: در کشور جمهوری اسلامی خیلی‌ها نان ولایت را می‌خورند اما از ولایت پیروی نمی‌کنند و در کنار عدم پیروی از ولایت گمراهی را نیز در جامعه به وجود می‌آورند که ملت باید مراقب این افراد باشند.

محمدی با بیان مسأله مهم دو انتخابات پیش‌رو در کشور اعلام کرد: اشخاص مورد تآیید توسط ارگان مربوطه که صلاحیتش بر همگان نمایان است، برای مردم محترم بوده و ملت ایران با در نظر داشتن انتخابات به عنوان حق‌الناس اقدامات مربوطه را پیگری می‌کنند.

وی عدم حمایت از نامزدهای مصلح را نوعی خیانت دانست و خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات عرصه‌ای است که در آن نامزدها و مردم همه باید حقوق را رعایت کنند و فضا را به بی‌دینی تبدیل نکنند چرا که تخریب به ضرر همه است.

امام جمعه همدان در خطبه دوم نماز جمعه گفت: اگر به واجبات دین توجه می‌کنید در نظر داشته باشید که اسراف در اولویت بوده و توجه نکردن به مصارف می‌تواند زیان‌های جبران‌ناپذیری به وجود آورد.

وی از مصرف گاز مصرف‌کنندگان همدانی ابرازنگرانی کرد و گفت: طبق اعلام شرکت گاز حدود 47 میلیارد تومان طلب این اداره از مردم است که پاسخ به این حق طبیعی مردم به عهده بدهکاران اسراف‌کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان با بیان اینکه 850 نماز جمعه در سراسر کشور به امامت 850 امام جمعه برگزار می‌شود، اعلام کرد: شیعیان ایران امروز پس از نماز جمعه در مراسم راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را نسبت به جنایات اخیر اعلام می‌کنند.

به گزارش ایسنا؛ مردم دارالمؤمنین پس از نماز جمعه اعدام شیخ نمر را محکوم کرده و با سر دادن شعار مرگ بر آل‌سعود با مشت‌های گره کرده بر دهان جنایت‌کاران در سراسر دنیا زدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار