نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: آیت‌الله نمر به جرم امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۶۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 09 January 2016

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: آیت‌الله نمر به جرم امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.

به گزارش مهر، آیت‌ الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تقوای راستین از بینش نشات می‌گیرد و انسان را از عقوبت دنیا و آخرت نجات می‌دهد و به عالی‌ترین درجه کمال می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان در ادامه بابیان اینکه دشمن کوردل همان کسی است که حق و حقیقت را نمی‌بیند و غرق در شهوت و گناه است، گفت: شهادت آیت‌الله نمر یکی از آثار کثیف دشمن بود و با این کار آبروی خود را از دست دادند.

آیت الله محمدی بابیان اینکه امروز مردم کشورهای پاکستان، افغانستان، استرالیا و خیلی از کشورها در اعتراض به شهادت آیت‌الله نمر شعارهای کوبنده سر داده و می‌دهند، گفت: شمار کشتار بی‌رحمانه در دنیا کم نیست اما شهادت این آیت‌الله به این حد موج آفرید چراکه شهادت درراه خدا یک اعتبار و ارزش الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان با تأکید بر اینکه هراندازه علم و معرفت و عمل و اخلاص و غیرت الهی بیشتر باشد بازتابش نیز بیشتر خواهد شد، به موج‌آفرینی شهادت حاج حسین همدانی اشاره کرد و گفت: این موج‌آفرینی‌ها بازتاب ارزش‌های الهی یک انسان است.

وی بابیان اینکه مدافعان حرم امروز خود را ستاره‌های جهان کرده‌اند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت جهانی است و ایران ۱۰۰ سال پیش خوابش را هم نمی‌دید که به چنین روزهای پرافتخاری برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان بابیان اینکه آیت‌الله نمر در نهی از منکر پیش‌قدم بود و به همین دلیل پرافتخار شد، گفت: شهیدان نمرده‌اند بلکه در نزد خدا روزی می‌خوردند.

آیت الله محمدی بابیان اینکه معیارهای الهی شهدا را ما لمس می‌کنیم، گفت: اگر روحانیت شیعه در خط مقدم جبهه شهید نمی‌شد اسلام ارزشی نداشت و هیچ قشری از اقشار جامعه به‌اندازه روحانیت شیعه شهید نداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان بابیان اینکه شهید مدنی نخستین شهید محراب بوده است، گفت: باید قدر نماز جمعه را دانست چراکه نماز جمعه فصل الخطاب است.

وی بابیان اینکه نماز جمعه حج فقرا، تأکید کرد: عرصه انتخابات حساس است و باید در انتخاب افراد شایسته آگاه بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان همچنین بابیان اینکه به برکت نماز جمعه بسیاری از کارهای عقب‌افتاده انجام می‌شود، گفت: هیچ شهری اندازه همدان تاکسی ندارد و نباید اسراف کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار