اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های بوعلی و اکباتان همدان ۷.۲ میلیارد تومان نیاز دارد/۷.۲ میلیارد تومان لازمه ی پیاده‌راه‌سازی خیابان‌ها
کد خبر: ۱۵۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 06 January 2016

اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های بوعلی و اکباتان همدان ۷.۲ میلیارد تومان نیاز دارد/۷.۲ میلیارد تومان لازمه ی پیاده‌راه‌سازی خیابان‌ها

شهردار همدان با اشاره به اینکه تعهدات مالی شهرداران قبل همدان را پرداخت می‌کنم، گفت: اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان‌های بوعلی و اکباتان همدان هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش تسنیم ، سیدمصطفی رسولی در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه خیابان بوعلی همدان چهار سال بسته نبود، اظهار داشت: این خیابان تنها هشت ماه برای اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی بسته بود.

وی با بیان اینکه مباحث حاشیه‌ای در دوره سوم شورای شهر همچون این دوره اجازه اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی را نداد، گفت: در دوره قبل شورای شهر، طرح پیاده‌راه‌سازی تهیه و مناقصه آن نیز برگزار شد ولی متاسفانه به سبب برخی مشکلات طرح در سازمان بازرسی معطل ماند.

رسولی با اعلام اینکه در دوره قبل برای اجرای این طرح دو میلیارد تومان نیاز بود، تصریح کرد: ولی در حال حاضر اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی دو خیابان بوعلی و اکباتان همدان به هفت میلیارد و 200 میلیون تومان نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل اجرایی این طرح در کمیسیون ماده پنج حل شده است، بیان کرد: به سبب میائل ترافیکی طرح به شورای ترافیک استان ارجاع شده که تاکنون تایید نهایی را نگرفته است.

شهردار همدان با بیان اینکه منتظر ابلاغ مصوبه شورای ترافیک استان همدان برای اجرای این طرح هستیم، اظهار داشت: برای اجرای این طرح همچون قرارداد تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی عمل می‌شود.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر همدان مبنی بر وضعیت نامطلوب مالی شهرداری همدان نیز گفت: شرایط مالی شهرداری همدان از سایر شهرداری‌های همتراز بهتر است.

رسولی با بیان اینکه شهرداری همدان به جای پول منابع مالی خوبی در اختیار دارد، گفت: منابع غیرنقدی شهرداری همدان نسبت به سایر شهرداری‌های همتراز از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

رسولی با اشاره به اینکه تعهدات مالی شهرداران سابق همدان را پرداخت می‌کنم، گفت: اگر شهرداری همدان وضعیت مالی مناسبی نداشت پس چطور 18 ماه شهرداری همدان مدیریت شده و خدمات لازم به مردم ارائه شده است.

شورای اجتماعی محلات در همدان تشکیل می‌شود

معاون شهردار همدان نیز در این جلسه گفت: شوراهای اجتماعی محلات می‌تواند مشارکت مردم در امور شهری و خدمات رسانی را افزایش داده و مردم را نسبت به امور شهری حساس کند.

محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه شوراهای اجتماعی محلات نباید رویکرد اداری پیدا کنند، اظهار داشت: خروجی و نتیجه این شوراها باید به اعتمادسازی مردم نسبت به مدیریت شهری منجر شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار