رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که شهروند همدانی را تهدید و بارها از وی اخاذی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 03 January 2016

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که شهروند همدانی را تهدید و بارها از وی اخاذی کرده بود، خبر داد.

به گزارش تابناک همدان ؛ امینی با اعلام این خبرافزود: با مراجعه شهروند همدانی و ارئه شکواییه ای مبنی بر انتشار تصاویر شخصی، تهدید، اخاذی و سوء استفاده از وی موضوع به دلیل حساسیت بالا در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتاهمدان در ادامه گفت: بنا به اظهارات شاکیه، وی گوشی معیوب خود را جهت انجام تعمیرات به یکی از مشتریان مغازه خیاطی خود سپرده که پس از گذشت مدتی پیامهایی تهدید آمیز مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و درخواست باج به منظور جلوگیری از انتشار تصاویر وی در شبکه های اجتماعی در یافت کرده.

این مقام انتظامی افزود: شاکیه بیان کرد، با بی اعتنایی به پیام های دریافتی با سیل تصاویر ویرایش شده خود در بین دوستان و آشنایان مواجه که بالاخره با دادن چندین بار باج جمعا به مبلغ 110 میلیون ریال به گمان خود از هتک حیثیت بیشتر خود ممانعت کرده است. اما پس گذشت مدتی باز هم پیامهایی تهدید آمیز مبنی بر ریختن آبروی وی در محصل تحصیلش مواجه که با قبول پیشنهاد سوء استفاده از خود قصد پایان دادن این ماجرای وحشتناک را داشته غافل از اینکه فرد مزاحم به کار خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ امینی گفت: شاکیه سرانجام با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی و با چشمانی اشک آلود به این پلیس مراجعه و تقاضای پیگیری پرونده خود را داشت.

سرهنگ امینی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی که این مزاحمت ها را ایجاد و اخاذی کرده بود شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و مشخص گردید برادر مشتری شاکیه در مغازه خیاطی وی می باشد.

وی اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده بیان کرد پس از تعمیر گوشی با تصاویر شاکیه مواجهه و چون از زندگی شخصی وی مطلع بوده تصمیم به انجام این کار گرفته است.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد برای انجام تعمیرات به تعمیرکاران دارای مجوز و مورد اطمینان مراجعه و قبل از تحویل گوشی رم را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار