تهدید نافرجام یک خواستگار
رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی برای شهروند همدانی مزاحمت ایجاد و وی را تهدید کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 02 January 2016

رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی برای شهروند همدانی مزاحمت ایجاد و وی را تهدید کرده بود، خبر داد.

به گزارش تابناک همدان؛ سرهنگ امینی با اعلام این خبرافزود: با مراجعه شهروند همدانی و در دست داشتن شکواییه ای مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی در یکی از شبکه های اجتماعی تحت موبایل موضوع با حساسیت بالا در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتاهمدان در ادامه گفت : در تحقیقات مشخص گردید فردی ناشناس ابتدا با فرستادن پیامهای عاشقانه و سپس با پیامهای رکیک و زننده برای شاکیه پرونده مزاحمت هایی ایجاد کرده بود.

این مقام انتظامی افزود: بنا به اظهارات شاکیه پس از ایجاد اولین مزاحمت، فرد مزاحم را بلوکه کرده ولی باز هم با چندین خط مختلف مزاحم وی شده است و در نهایت شروع به تهدید وی کرده و اعلام نموده اگر به خواسته من تن ندهی در محل کارت آبروی تو را خواهم برد.

سرهنگ امینی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه ای دستگیر شد. وی در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد چندی پیش به خواستگاری شاکیه رفته بودم که پس از شنیدن جواب رد شروع به مزاحمت برای ایشان کردم.

رئیس پلیس فتا همدان اظهار کرد با اقدام به موقع ماموران پلیس فتا از انجام این اخاذی جلوگیری شد و در ادامه توصیه هایی به شرح ذیل به شهروندان ارائه کرد.

1-هویت افراد در شبکه های اجتماعی مشخص نیست بنابراین در تایید دوستی با افراد ناشناس دقت داشته باشند.

2-در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به قسمت گزارش مردمی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا با شماره تلفن 0812182675 اطلاع دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار