فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز دشمن با ایجاد فساد اخلاقی و فکری در صدد ضربه زدن به باورها ، آرمان ها و الگوهای جامعه است .
کد خبر: ۱۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 02 January 2016

سردار غلامعلی ابو حمزه در خطبه های پیش از نماز سیاسی و عبادی جمعه افزود: هدف اصلی دشمن ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی جامعه است تا باورهای دینی مردم را سست کند.

به گزارش تابناک همدان؛ وی با اشاره به فتنه 88 و بحث نفوذ گفت:مقام معظم رهبری از مرداد ماه سال جاری تاکنون بیش از70 بار به بحث نفوذ اشاره کرده اند و این نشانگر اهمیت موضوع است، زیرا دشمن امروز از این راه و با ورود به اعتقادات مردم در صد ضره زدن بر پیکره اسلام است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: دشمن تفکرهای ارزشی دینی و انسانی جامعه را مورد هجمه قرار داده و در این زمینه توانسته افراد ساده لوح و قدرت طلبی که در نظام منصب‌های مختلفی داشته را شناسایی و ازآنان در جهت نیل به اهداف خود استفاده کند.

سردار ابو حمزه خاطرنشان کرد: افرادی که از اول انقلاب تاکنون در برابر نظام ایستاده‌اند جزء عوامل نفوذ دشمن بوده‌اند و واقعیت را درک نکرده و بستر نفوذ را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان نیز گفت: نفوذ جریانی با هدایت خارج از کشور و بهره گیری از عناصر وابسته و ضد انقلاب داخلی و انسان های ساده لوح و ساده اندیش شکل می گیرد و در سال 88 نیز با هدایت استکبار جهانی و صهیونیسم و بهره گیری از انسان های قدرت طلب صورت گرفت.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس دهم عنوان کرد: باید کاری صورت گیرد که حداکثر مردم در پای صندوق ها حضور داشته باشند و افراد اصلح را شناسایی و به آنها رأی دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: باید افرادی که با معیارها و ملاک‌های نظام نزدیک‌تر هستند به مردم معرفی شوند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه آرمان ها و اندیشه های انقلاب اسلامی ستون های انقلاب هستند تصریح کرد: ما به عوامل داخلی و خارجی اجازه حرمت شکنی به این آرمان ها را نخواهیم داد.

وی تصریح باید روحیه جهاد، دفاع ، شهادت و ایستادگی مردم را در مقابل استکبار تقویت کنیم و با بصیرت بالا در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) راه‌های مقابله با نفوذ دشمن را کسب تقوا و بصیرت دانست و افزود: با کسب تقوا و آلوده نشدن به گناه ، رعایت شرع مقدس اسلام ، مقید بودن به انجام واجبات و با بصیرت ، آگاهی و دانش روز می‌توان از نفوذ دشمن جلوگیری کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار