فرمانده سپاه انصارالحسین با بیان اینکه امروز همگان موظف به حفظ و حراست از نظام اسلامی ایران هستیم ،گفت: پروژه "نفوذ" بزرگترین پروژه روز است که باید جدی گرفته شود ونفوذ از همان اوایل انقلاب در دستور کار استکبار و تفاله‌های داخلی آن‌ها قرارگرفته ولی این مهم امروز به‌عنوان اولویت اصلی دشمنان اسلام و مسلمین است.
کد خبر: ۱۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 31 December 2015

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز همگان موظف به حفظ و حراست از نظام اسلامی ایران هستیم ،گفت: پروژه "نفوذ" بزرگترین پروژه روز است که باید جدی گرفته شود ونفوذ از همان اوایل انقلاب در دستور کار استکبار و تفاله‌های داخلی آن‌ها قرارگرفته ولی این مهم امروز به‌عنوان اولویت اصلی دشمنان اسلام و مسلمین است.

به گزارش تابناک همدان سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و یادواره 850 شهید گرانقدر نهاوند اظهار کرد: این مسئله نفوذ تا زمانی که تمامی ابعاد آن برای مردم کالبد شکافی و واکاوی نشود چه بخواهیم و چه نخواهیم، تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه انصار الحسین افزود: کسانی که امروز به انزوا افتاده‌اند و هیچ جایگاهی در نظام ندارند و نخواهند داشت روزی به دام نفوذ استکبار افتادند.

ابوحمزه برگزاری یادواره‌های شهدا را نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: اگر دشمن بعد از گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هر کاری می‌کند به در بسته می‌خورد به دلیل وجود روحیه شهادت ‌طلبی و ایثارگری مردم است.

سردار غلا معلی ابوحمزه بابیان اینکه دشمن درصدد از بین بردن اصول، ارزش‌ها و اعتقادات در کشور است، اظهار داشت: دشمن از دو طریق فساد در افکار و اخلاق به ‌پیش می‌رود و این دو مکمل یکدیگرند زیرا فساد در اخلاق موجب فساد در فکر نیز می‌شود.

وی اظهار داشت: در انتخابات پیش رو که دشمنان نظام به آن چشم امید دوخته‌اند اگر بخواهیم موفق و پیروز باشیم و به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منجر شویم باید مسائلی چون انتخاب اصلح و حضور حداکثری را موردتوجه ویژه قرار دهیم.

ابوحمزه بابیان اینکه انتخابات هدف اصلی دشمنان نظام است و احتمال فتنه چهارم پیش بینی شده است، گفت: آقایانی که برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند باید مواضعی همچون موضوع امام خامنه‌ای داشته باشند.

وی افزود: موضع ما دور بودن و دشمنی با دشمنان اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و خطوط قرمز کاندیداها فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار