مدیرکل میراث فرهنگی همدان با اشاره به تهیه یک میلیون تبلیغات مکتوب گردشگری همدان ویژه مسافران نوروزی گفت: طرح گردشگری مسافران نوروزی با اتوبوس با حضور بهترین راهنمایان همدان با ساماندهی بهتری از سال‌های گذشته پیش‎بینی شده است.
کد خبر: ۱۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹ 22 March 2015

مدیرکل میراث فرهنگی همدان با اشاره به تهیه یک میلیون تبلیغات مکتوب گردشگری همدان ویژه مسافران نوروزی گفت: طرح گردشگری مسافران نوروزی با اتوبوس با حضور بهترین راهنمایان همدان با ساماندهی بهتری از سال‌های گذشته پیشبینی شده است.

به گزارش تسنیم؛ریحان سروش مقدم اظهار داشت: ستاد اجرایی سفر استان با تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی از ۲۵ اسفندماه تاپایان سفرهای نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران است.

 سروش مقدم با اشاره به تسهیلاتی که در استان برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: تیم‌های کاملی از راهنمایان گردشگری در مبادی ورودی شهرهای همدان حضور دارند و به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر و پلیس راهور نیز به صورت چهره به چهره مسافران را راهنمایی از مسافران استقبال می‌کنند.

 سروش مقدم تصریح کرد: از سوی دیگر تبلیغات مکتوب شامل؛ بروشورهای تبلیغاتی، نقشه‌ جاذبه‌های گردشگری همدان، نوروزنامه و غیره به تعداد یک میلیون عدد تهیه شده و به مسافران ارائه می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: انجمن راهنمایان نوروزی در اماکن گردشگری و مبادی ورودی شهر، تیمی از سمن‌ها نیز سازمان دهی شده در مناطق شهر و گروهی از دانشجویان رشته گردشگری از دانشگاه هگمتانه نیز برای راهنمایی مسافران نوروزی ساماندهی شده‌اند.

 سروش مقدم با اشاره به طرح گردشگری مسافران با اتوبوس در سطح شهر همدان گفت: امسال این طرح سازماندهی تر از سال‌های گذشته پیش‌بینی شده و بهترین راهنمایان استان پیرامون مناطق گردشگری توضیحاتی را ارائه می‌دهند که این شیوه هم از نظر اقتصادی بهینه بوده و از سوی دیگر مسافران از نظر ترافیکی با مشکل مواجه نمی‌شوند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار