نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس از خطوط آرمان‌های انقلاب پا فراتر بگذارد با او برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 29 December 2015

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس از خطوط آرمان‌های انقلاب پا فراتر بگذارد با او برخورد می‌شود.

به گزارش فارس ،علی‌نعمت چهاردولی اظهار کرد: زمانی حماسه رخ می‌دهد که جمعیتی، مردمی یا ملتی متوجه می‌شوند ظلمی صورت گرفته و این ظلم در راستای اصول اصلی جامعه، نظام و آرمان‌ها و خون شهداست و حرکت و خروشی برای دفاع از آرمان‌ها، دستاوردهای انقلاب و اصول انجام می‌دهند و حاضر هستند در آن راه از جان و خون خود بگذرند.

وی با بیان اینکه در فتنه 88، استکبار و دست‌نشانده‌های آنها، قصد داشتند کشور را دچار مشکل کنند، بیان کرد: مردم در 9 دی برای حفظ دستاوردهای انقلاب، اصول و اعتقادات، در برابر دشمن ایستاده و حماسه آفریدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کس از خطوط آرمان‌های انقلاب پا فراتر بگذارد با او برخورد می‌شود، بیان کرد: حماسه 9 دی ثابت کرد در هر لحظه امکان امتحان شدن افراد در هر سطح، مقام، موقعیت اجتماعی و ... وجود دارد.

چهاردولی با بیان اینکه انسان باید مراقب باشد از امتحان سربلند بیرون بیاید، تأکید کرد: اگر هر فردی امتحان خود را به درستی انجام دهد، مشکلی جامعه را تهدید نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی سه مؤلفه داشت، ادامه داد: پیروی از دستورات ولی فقیه، دفاع از دستاوردها و آرمانها و اتحاد مردم سه مؤلفه حماسه 9 دی بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر لزوم توجه به تبعیت از رهبری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم مدافع دستاوردهای انقلاب باشیم تا دشمنان از نفوذ در کشور ناامید شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار