نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: آحاد ملت باید در مسیر قانونگرایی و مشارکت حداکثری در فضای سالم برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند.
کد خبر: ۱۵۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 26 December 2015

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: آحادملت باید در مسیر قانونگرایی و مشارکت حداکثری در فضای سالم برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی درخطبه های آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته شهر همدان افزود: شرکت در انتخابات یک واجب شرعی و یک وظیفه اجتماعی است لذا همه باید در این عرصه مهم حضور داشته باشند.

وی گفت: انتخابات باید سالم، دور از جناح بندی بو در قالب قانون برگزار شود.

خطیب جمعه همدان ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی تقوا را رعایت کرده و براساس قانون پیش می روند اما بعضا طرفداران نامزدها جنجال برپا می کنند.

وی همچنین با گرامیداشت 9 دی افزود: تجمع مردمی در نهم دی توطئه و فتنه دشمنان انقلاب اسلامی را پایان داد.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: نهم دی حاصل خون شهیدانی است که برای انقلاب جنگیدند و اجازه ندادند هیچ قدرتی در امور ما مداخله کند و امروز باید این روز بزرگ را که انقلاب را بار دیگر زنده کرد پاس بداریم.

وی با تاکید بر لزوم وجود امنیت در جامعه گفت: اگر به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نبود امروز ایران اسلامی سرنوشتی همچون عراق و سوریه داشت.

امام جمعه همدان افزود: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و این کشور امروز قیمت نفت بشکه ای 100 دلار را به 30 دلار کشانده است. مردم باید بدانند کشوری که چنین دشمنی دارد باید در براربش هوشیار و گوش به فرمان رهبری باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار