مدیرکل بانک ملی و مدیرکل بانک مهراقتصاد استان همدان در راستای برقراری تعاملات بین بانکی و بررسی مشکلات بانک های استان با برگزاری جلسه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۱۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 17 December 2015

مدیرکل بانک ملی و مدیرکل بانک مهراقتصاد استان همدان در راستای برقراری تعاملات بین بانکی و بررسی مشکلات بانک های استان با برگزاری جلسه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان مدیر کل بانک ملی استان همدان در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی با هدف تعامل در بین بانک ها و تقدیر و تشکر ویژه از عملکرد بانک مهر اقتصاد در استان و همچنین اشاره به شرایط ایده آل و رونق آتی پیش روی کشور از نظر اقتصادی ضمن دعوت از کلیه بانک های استان خواهان لزوم گردآوری و به جریان اندازی منابع کوچک مردمی در اقتصاد استان شد.

طوماسی در ادامه ، تشکیل جلسات بانک های استان را به منظور تهیه ، تایید و تقسیم وظیفه برای کمک به اقتصاد استان خواستار شد و در خصوص تجمیع منابع بانک ها اضافه کرد : به دنبال تهیه سازوکاری برای تعامل بهتر بانک ها برای خدمت رسانی هرچه بهتر به استان و همچنین برقراری تعامل ، رقابت سالم و درنظر گرفتن اخلاقیات در زندگی حرفه ای بانک ها به عنوان مهم ترین عامل در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و جلوگیری از لطمه به اقتصاد هستیم.

مدیرکل بانک مهراقتصاد استان همدان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرمهر مدیر کل بانک ملی و همراهان در مجموعه خانواده بانک مهر اقتصاد با ارائه گزارشی از نحوه جذب و مصرف منابع در این بانک به تشریح سیاست های پولی و مالی بانک مهراقتصاد در استان پرداخت و افزود : سیاست و رسالت اصلی بانک مهراقتصاد خدمت رسانی به تمامی مردم و تعامل بیشتر با بانکها و تلاش هر چه بیشتر در جهت به چرخه درآوردن تولیدات در سطح استان است.

جعفری جوزانی در ادامه با اشاره به تاکید استاندار به نقش بانکها در کمک به بخش تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان اذعان داشت : دغدغه اصلی ما و همکاران ما در استان تحقق بودجه اقتصاد مقاومتی در راستای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری و خدمت به پویائی و شکوفائی بیشتر اقتصاد استان است .

وی در پایان افزود : بانک مهراقتصاد استان موظف است کلیه منابع جذب شده از استان را ، در استان همدان مصرف کند و این باعث عدم خروج بودجه از استان خواهد بود .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار