سردارحاجي محمد مهديان نسب گفت: ماموران اين پليس با انجام کارهاي اطلاعاتي از فعاليت افرادي در امر تهيه مواد مخدر در سطح وسيع از استان هاي مرکزي و توزيع آن در استان همدان مطلع شدند و رسيدگي به اين موضوع را به صورت ويژه در دستورکار خود قرار دادند.
کد خبر: ۱۴۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 15 December 2015

صیادان پرندگان نادردر تور پلیس

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري دو نفر شکارچي غير مجاز و کشف 6 قطعه پرنده نادر خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر عنوان کرد: در پي اعلام محيط بانان شهرستان بهار و در خواست استمداد از انتظامي شهرستان بهار از طريق سامانه فوريت هاي پليسي 110، مبني بر ورود دو نفر شکارچي غير مجاز در آن منطقه سريعا عوامل انتظامي پاسگاه آبرومند در جهت کمک به محيط بانان اقدام کردند.

سرهنگ باقري در اين راستا افزود: عوامل انتظامي اين پاسگاه با اشرافيتي که نسبت به حوزه داشتند توانستند در سريع ترين زمان ممکن مسير فرار اين شکارچيان غير مجاز را شناسائي و اقدام به دستگيري نامبردگان نمايند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان کرد: از اين شکارچيان غير مجاز که با نهادن دام و داشتن سلاح هاي شکاري اقدام به گرفتن و کشتن پرندگان گونه نادر اين منطقه مي نمودند پس از عمليات دستگيري تعداد 6 قطعه پرنده کشف و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قضائي تحويل محيط بانان کردند.

وي همچنين با اشاره به لزوم احترام به طبيعت و پاس داشتن گونه هاي نادر حيواني و گياهي ابراز داشت: گونه هاي نادر حيوانات، پرندگان، و گياهان از ذخاير ملّي و منطقه اي در هر محيط هستند و ما بايد با حفظ اين گونه ها که هويت طبيعت اطرافمان را رقم مي زنند در چرخه طبيعي اين حيوانات خللي وارد ننمائيم .

سرهنگ باقري در خاتمه با تشکر از مشارکت، احساس مسئوليت و همدلي مردم و ادارات شهرستان بهار از همشهريان عزيز خواست تا در صورت رويت موارد مشکوک سريعاً مراتب را از طريق تماس با فوريت هاي 110 نزديک ترين مرجع انتظامي محل را در جريان قرار دهند.


دستگيری سارق درعمليات ضربتی ناجا

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري 22 نفر سارق در راستاي طرح عملياتي مبارزه با سرقت خبر داد.

 سرهنگ "رضا زارعي" برخورد با سارقان و كشف سرقت را از اولويت برنامه هاي انتظامي استان عنوان و تصريح کرد: در همين راستا طي هفته گذشته طرح تشديد مبارزه با سارقان در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي به كشفيات صورت گرفته در اين طرح اشاره و تصريح کرد: دستگيري 22 تن از سارقان حرفه اي و سابقه دار در اين خصوص و كشف تعداد 19 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسيكلت سرقتي از نتايج اين طرح مي باشد.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شدند.


کاهش سرقت در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين ازاقدامات پيشگيرانه پليس و کاهش 50 درصدي سرقت در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "بزرگ علي نوري" بيان داشت: در آبان ماه سال جاري با اقدامات پيشگيرانه شاهد کاهش 50 درصدي سرقت و افزايش 75 درصدي کشفيات در شهرستان فامنين بوديم.

وي افزود: اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي، انجام ايست بازرسي هاي مقطه اي، انجام گشت زني منظم وهدف دار به خصوص در نقاط آلوده شهرستان، افزايش تعداد گشتي ها و پوشش انتظامي تمامي نقاط شهرستان، انجام بيش از130مورد آموزش همگاني در جوامع هدف، از اقدامات پيشگرانه انتظامي شهرستان فامنين مي باشد که در کاهش سرقت تاثير بسزايي داشته است.

اين مقام انتظامي تاکيد کرد: برگزاري جلسات مختلف با شوراها ودهياران روستاها در خصوص راه هاي پيشگيري از سرقت، برگزاري جلسات مختلف با اصناف درخصوص ايمن سازي و تجهيز بازار به دوربين هاي مدار بسته و بکارگيري شبگرد در روستاها نقش انكارناپذيري در كاهش وقوع سرقت داشته و باعث افزايش احساس امنيت براي شهروندان شده است.

سرهنگ نوري سپس بيان داشت: خوشبختانه مجموع سرقت‌هاي انجام شده در اين شهرستان طي سه ماه اخير نيز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است و کشفيات در اين زمينه نسبت به سال گذشته 37 در صد افزايش داشته است.

سرهنگ "نوري "در پايان اظهار داشت: ما در انتظامي فامنين همچنان به مبارزه با سارقان ادامه خواهيم داد وعرصه را طوري برآنان تنگ خواهيم کرد که دراين شهرستان شاهد حضور سارقين نخواهيم بود. البته در اين راستا همکاري مردم وشوراها و ادارات مي تواند به پليس در کشف و پيشگيري از سرقت کمک شاياني نمايد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه خواستار تداوم مشارکت و همراهي مردم با پليس از طريق تماس با سامانه هاي تلفني 110 و 197 شد و گفت: همکاري مردم وشوراها و ادارات مي تواند به پليس در کشف و پيشگيري از سرقت کمک شاياني نمايد.


کشف هروئين در همدان

فرمانده انتظامي استان از کشف 2کيلو و 280 گرم هروئين در اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر خبر داد.

سردار "حاجي محمد مهديان نسب" در تشريح اين خبر گفت: ماموران اين پليس با انجام کارهاي اطلاعاتي از فعاليت افرادي در امر تهيه مواد مخدر در سطح وسيع از استان هاي مرکزي و توزيع آن در استان همدان مطلع شدند و رسيدگي به اين موضوع را به صورت ويژه در دستورکار خود قرار دادند.

وي افزود: در ادامه تحقيقات به عمل آمده و در پي شناسايي افراد مذکور، ماموران با اجراي دقيق ايست و بازرسي و گشت زني، خودرو اين قاچاقچيان را در يکي از شهرستان هاي تابعه شناسائي و طي يک عمليات پليسي آن را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در بازرسي به عمل آمده از خودرو مذکور مقدار 2 کيلو و 280 گرم هروئين کشف و در اين راستا تعداد 2 نفر قاچاقچي دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه بيان داشت: برخورد قاطع با قاچاقچيان و باند هاي سازمان يافته بعنوان يک اولويت ماموريتي اصلي، در دستورکار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در اين راستا توفيقات قابل توجهي حاصل شده است .


طرح ارتقاي امنيت اجتماعي دراسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، بويژه طرح منطقه اي طي هفته جاري در سطح اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "داود علي بخشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به ويژه منطقه اي که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي شود، يگان هاي انتظامي شهرستان اسدآباد با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح هاي مربوطه پرداختند.

وي افزود: در راستاي اجراي اينگونه طرح ها، پليس به توفيقات و کشفيات چشمگيري از جمله کشف مواد مخدر، دستگيري معتادان تابلو و خرده فروش و سارق داخل خودرو، جمع آوري اقلام ضدفرهنگي و تجهيزات ممنوعه و همچنين توقيف وسائط نقليه مزاحم و متخلف دست يافت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: علاوه بر جمع آوري تعداد چشمگيري اقلام ضد فرهنگي وممنوعه،تعداد 1نفرسارق داخل خودرو ،4نفرمعتاد ،4 نفرخرده فروش موادمخدربهمراه 33نفردر حوزه هاي مختلف دستگير،مقدار دو کيلو و 694 گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد 40 دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب شهروندان با پليس در راستاي اجراي طرح هاي انتظامي، خواستار: اعلام موارد مشکوک محلات از طريق فوريت هاي پليسي 110 شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار