سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به پیروزی این تیم برابر تیم فوتبال مترو تهران گفت: برابر این تیم یکی از بهترین بازی‌هایمان را ارائه دادیم.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 14 December 2015

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به پیروزی این تیم برابر تیم فوتبال مترو تهران گفت: برابر این تیم یکی از بهترین بازی‌هایمان را ارائه دادیم.

به گزارش مهر؛ هادی گل محمدی با اشاره به عملکرد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان برابر تیم فوتبال مترو تهران، اظهار داشت: یک هفته برای این دیدار تمرینات فشرده‌ای انجام شد و با برنامه‌ریزی و شناخت خوب به مصاف این تیم تهرانی رفتیم.

وی افزود: در این دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان محکوم‌به برد بود و حتی اگر به‌تساوی هم می‌رسیدیم شانس صعود ما به زیر ۳۰ درصد می‌رسید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه بازی تاکتیکی و با برنامه‌ای را مقابل تیم فوتبال مترو تهران ارائه دادیم، گفت: تک‌تک بازیکنان عملکرد بسیار خوبی درون زمین مسابقه داشتند و بسیار جنگنده و با تعصب در این دیدار ظاهر شدند.

گل محمدی عنوان کرد: در این دیدار موفق به زدن ۳ گل شدیم و چندین گل هم با بدشانسی از دست دادیم و ۲ توپ ما به تیرک دروازه مترو تهران برخورد کرد.

وی بابیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل دچار بدشانسی‌های متفاوتی شده است، بیان کرد: تیم فوتبال مترو تهران ۶ بازی داخل خانه و تنها یک بازی بیرون از خانه تا این هفته انجام داده بود اما تیم شهرداری همدان ۵ بازی بیرون از خانه و تنها ۲ بازی داخل همدان انجام داده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در تعداد بازی‌های بیرون و داخل خانه تیم شهرداری همدان یکی بدشانس‌ترین تیم‌های این گروه است.

گل محمدی با اشاره به شرایط صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به دور بعدی لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: تا پایان این دور از مسابقات ۲ بازی در همدان و یک بازی خارج از خانه‌داریم که برای قطعی کردن صعود خود باید بازی‌های داخل همدان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بیرون از خانه نیز یک تساوی به دست آوریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار