نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: یکی از علل ادبار دولت‌ها دادن پست اساسی به افراد به درد نخور، ناکارآمد، بله قربان‌گو و حذف انسان‌های جدی و کارآمد است.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 02 December 2015

نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: یکی از علل ادبار دولت‌ها دادن پست اساسی به افراد به درد نخور، ناکارآمد، بله قربان‌گو و حذف انسان‌های جدی و کارآمد است.

به گزارش فارس؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در نظام اسلامی باید انسان‌های مومن و کارآمد در رأس هرم قرار گیرند، اظهار کرد: یک امر طبیعی و فطری است که پایین‌ترها ناخودآگاه به بالاترین‌ها اقتدا می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق قانون وراثت، فرزند به پدر شباهت پیدا می‌کند اما در تقلید از بدنه یک سازمان نیز رئیس سازمان تا اندازه‌ای فرد موثری است.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به اینکه امروز عشق و ارادت مردم نسبت به مقام معظم رهبری ستودنی است، ادامه داد: در میان صدها کشور و ملت، هیچ کشوری نسبت به رهبر خود این عشق و ارادت را ندارند.

وی با بیان اینکه تبعیت ضعیف‌ترها از قوی‌ترها یک امر فطری است، تأکید کرد: از این نظر در یک نظام الهی باید سعی شود در هر رده و سازمانی کسی که از همه لایق‌تر، شایسته‌تر و ارزشی‌تر است در راس هرم قرار گیرد چرا که به طور قطع در قسمت‌های پایینی سازمان اثر می‌گذارد.

محمدی با بیان اینکه دولت‌ها و حکومت‌ها یک زمان اقبال و زمانی ادبار دارند، بیان کرد: اقبال حکومت را رو به پیشرفت می‌برد و ادبار موجب در جا زدن حکومت می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار چیز باعث ادبار حکومت‌ها می‌شود، بیان کرد: فراموش کردن کارهای اصولی و زیرساختی و پرداختن به فروع و شاخ و برگ‌ها ادبار دولت‌ها را منجر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در همدان با تأکید بر اینکه وقتی زیرساخت خراب باشد، تعمیر عاقلانه نیست، بیان کرد: دولت‌ها باید به اصول بپردازند و شاخ و برگ‌ها که فروع است، فراموش شود.

این مسئول با بیان اینکه سومین دلیل ادبار یک حکومت جلو انداختن انسان‌های اراذل و چهارمین دلیل نیز عقب انداختن انسان‌های افاضل است، ادامه داد: باید انسان‌های افاضل را جلو و اراذل را عقب انداخت چرا که اقبال حکومت‌ها در این مسئله است.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان کرد: یکی از علل ادبار دولت‌ها دادن پست اساسی به افراد به درد نخور، ناکارآمد و بله قربان‌گو و حذف انسان‌های جدی و کارآمد است.

وی با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه مسئول هستند، بیان کرد: انتخابات پیش رو است که در این راستا باید بدانیم به چه کسی رای می‌دهیم زیرا همه در برابر خون شهدا برای انتخاب هر گزینه و مسئولی مدیون هستیم پس باید افاضل را انتخاب کنیم.

محمدی با بیان اینکه تمام دنیا برای دنیای خود انتخابات می‌کنند اما ایران اسلامی برای قیامت انتخاب می‌کند، بیان کرد: امروز که رای می‌دهیم فردای قیامت این رای یقه ما را می‌گیرد.

این مسئول از زحمات علیرضا رنجبر ضرابی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی قدردانی کرد و بیان کرد: قوی‌ترین افراد هم اگر حمایت نشوند، شکست می‌خورند اما اگر ضعیف‌ترین فرد را حمایت کنید پیروز می‌شود.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان این مسئولیت به من سپرده شد که دولت تدبیر و امید روی کار است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیران دلسوزی سر کار هستند در این عرصه کسی بهانه‌ای برای کار نکردن و کم کار کردن ندارد.

منصور رضوانی‌جلال با بیان اینکه امیدوارم رونق بخش کشاورزی را افزایش دهیم، بیان کرد: همه مدیران سابق زیرساخت‌ها را در بخش کشاورزی ایجاد کرده‌اند و باید از این زیرساخت‌ها به خوبی استفاده کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار