مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: فضای ورزشی این استان بستری مناسب را برای برپایی اردوهای ورزشی تیم های ملی فراهم ساخته است.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 29 November 2015

مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: فضای ورزشی این استان بستری مناسب را برای برپایی اردوهای ورزشی تیم های ملی فراهم ساخته است.

به گزارش ایرنا ؛ رسول منعم درحاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج همدان اظهار کرد: برای میزبانی تدارکاتی و تمرینی تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی کشور بهترین امکانات را داریم و از فدراسیون های ورزشی برای بهره مندی از این پتانسیل بالقوه دعوت کرده ایم.

وی اضافه کرد: همدان با قرار گرفتن در ارتفاع مناسب از سطح دریا بهترین موقعیت جغرافیایی برای برپایی اردوهای تمرینی و هوازی است ضمن اینکه به پایتخت نزدیک بوده و تردد به این شهر بسیار آسان است.

منعم در ادامه با اشاره به حمایت های صورت گرفته دستگاه ورزش از رشته های فعال ویژه ورزشکاران خاص گفت: ورزشکاران استان همدان در رشته های ورزشی معلولان، نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان و بیماریهای خاص استعداد درخشانی دارند و کسب مدالهای رنگارنگ در مسابقات آسیایی اینچئون و نیز مسابقات جهانی که اخیر در کشور آرژانتین برگزار شد، نشان از این موفقیت است.

وی افزود: حمایت از تیم های ملی افتخار ارزنده ای برای جامعه ورزش استان همدان است و برای موفقیت تیم ملی والیبال نشسته بانوان نیز میزبانی شایسته ای را تدارک داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در طول برپایی اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج ، رضایت اعضای تیم را همراه داشته باشیم و بهترین امکانات ممکن را برای ملی پوشان تدارک دیده ایم.

دومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور هم اکنون در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج همدان دایر است.

25 بازیکن و مربی در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور دارند و زیر نظر مریم ایرانمنش (سرمربی) و خاطره صادقیان (مربی) تمرین خود را انجام می دهند.

بانوان ملی پوش تیم والیبال نشسته برای دومین بار به اردوی آمادگی مسابقات پارالمپیک ریو و مسابقات جام بین قاره ای دعوت شده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار