سرپرست تیم کشتی شهرداری همدان در جام باشگاه‌های جهان گفت: با ترکیبی از کشتی‌گیران بومی و عنوان‌دار در مسابقات کشوری در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 26 November 2015

سرپرست تیم کشتی شهرداری همدان در جام باشگاه‌های جهان گفت: با ترکیبی از کشتی‌گیران بومی و عنوان‌دار در مسابقات کشوری در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنیم.

جواد نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بضاعت مالی تیم شهرداری همدان قابل مقایسه با تیم‌هایی مثل بیمه رازی نیست و ما نمی‌توانستیم برای حضور در جام باشگاه‌های جهان با کشتی‌گیرانی قرارداد ببندیم که توقعات بسیار بالایی دارند.

وی افزود: ترکیب تیم شهرداری همدان در جام باشگاه‌های جهان از نفراتی تشکیل شده که در مسابقات قهرمانی کشور صاحب عنوان بوده‌اند و بقیه نیز نفرات بومی و جوان همدان هستند.

نوروزی با بیان اینکه این مسابقات یک تورنمنت معتبر و جهانی محسوب می‌شود، تصریح کرد: حضور کشتی‌گیران جوان همدان و سرشاخ شدن با قهرمانان جهان در این رویداد محک خوبی برای کشتی‌گیران آینده‌دار همدان است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان همدان با اشاره به ترکیب شهرداری برای حضور در دومین دوره جام باشگاه‌های کشتی جهان که از فردا در تهران آغاز می‌شود، بیان کرد: در وزن 57 کیلوگرم امید جلالی‌بهار و امین نوری، در وزن 61 کیلوگرم پیمان بیابانی و فرزاد عموزاد، در وزن 65 کیلوگرم غلامرضا عبدالله‌پور، در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی، در وزن 74 کیلوگرم حامد رضایی، در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی و مصطفی غیاثی، در وزن 97 کیلوگرم الیاس بختیاری و دانیال شریعتی و در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی کشتی‌گیران همدان هستند.

وی تاکید کرد: مسعود مصطفی‌جوکار نایب قهرمان المپیک 2004 آتن و سعید ابراهیمی نایب قهرمان جهان به همراه مهرداد سعدی‌نژاد اعضای کادرفنی همدان در این رویداد مهم هستند.

نوروزی عنوان کرد: چهار تیم بیمه رازی تهران، ستارگان ساری، کفایتی خراسان رضوی به همراه شهرداری همدان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

سرپرست تیم کشتی شهرداری همدان گفت: جوایز ارزنده‌ای برای تیم‌های برتر دومین دوره جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته شده است و حضور در این رویداد به پیشرفت رنکینگ کشتی همدان و ورزش کمک می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار