مدیرکل ورزش وجوانان با حضور درمنزل شهیدان حاجی‌بابایی از صبر و استقامت خانواده این شهیدان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 17 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در منزل شهیدان حاجی‌بابایی از صبر و استقامت خانواده این شهیدان قدردانی کرد.

به گزارش فارس،مدیرکل ورزش وجوانان استان به همراه معاون فرهنگی وجوانان این اداره‌کل ورئیس اداره ورزش و جوانان مریانج به دیدارخانواده شهیدان حاجی‌بابایی رفتند.

خانواده حاجی‌بابایی دو پسر و دو داماد خود را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌اند که سرداران علیرضا و ابوالقاسم حاجی‌بابایی و اسماعیل شکری‌موحد و بسیجی عزیزالله احمدی شهیدان این خانواده هستند.

البته پدر خانواده و دو فرزند دیگر حبیب و حمیدرضا نیز از جانبازان دفاع مقدس هستند که در طول دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل مجروح شدند.

در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سرکشی از خانواده معظم شهدا گفت: عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان‌های بزرگ شهیدان وظیفه همه ماست که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

رسول منعم افزود: بر حسب وظیفه خود به دیدار خانواده‌های شهدای ورزشکار می‌رویم تا از سال‌ها صبر و رشادت آنها تقدیر کنیم.

وی در این دیدار عزت و سربلندی امروز کشور را مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: باید در تمام لحظات زندگی این نکته را مدنظر داشته باشیم که مدیون شهدا هستیم.

معاون فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: سرکشی از خانواده شهدا روحیه خدمت‌رسانی را در مسئولان چند برابر کرده است و ما را قدردان خون شهدا و صبر خانواده آن‌ها خواهد کرد.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: خانواده شهیدان حاجی‌بابایی از خانواده‌های ایثارگری هستند که در طول دفاع مقدس حماسه آفریدند و با تقدیم چهار شهید و سه جانباز اثبات کردند از همه نظر پشتیبان ولی‌فقیه، دین و میهن خود هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج نیز قدردانی از مقام خانواده شهدا را مهم توصیف کرد و گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

امیر حسینی افزود: این خانواده شهدایی را تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام از سرداران بزرگ بوده‌اند.

وی تصریح کرد: خدمات سردار علیرضا حاجی‌بابایی در طول دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست، زیرا تأسیس لشکر 32 انصارالحسین (ع) و سپاه پاسداران همدان از افتخارات این شهید و شهیدان بزرگی از جمله حسین همدانی، حبیب مظاهری و ... است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج تاکید کرد: اگر مقاومت، ایستادگی و فداکاری جوانان و رزمندگان در آن دوران نبود در مواجهه با دشمن موفق نبودیم؛ تنها وحدت، ایستادگی، ایمان و فداکاری ملت بود که ما را به پیروزی رساند.

شهیدان علیرضا و ابوالقاسم حاجیبابایی جزء شهدای ورزشکار استان بودند که سال‌ها در رشته فوتبال فعالیت داشتند.

گفتنی است، مجموعه ورزشی مریانج به نام شهید علیرضا حاجی‌بابایی، سالن چندمنظوره دو هزار نفری به نام شهید ابوالقاسم حاجی‌بابایی و سالن اسکواش مریانج نیز به نام اسماعیل شکری‌موحد مزین است.

در پایان نیز لوح و تندیسی از آیات قرآن از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان مریانج به جلال حاجی‌بابایی پدر این شهیدان اهدا شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار