نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان همدان از اعزام تیم والیبال نشسته بانوان استان به مسابقات باشگاهی لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ 11 March 2015

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان همدان از اعزام تیم والیبال نشسته بانوان استان به مسابقات باشگاهی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش فارس؛ سیما حجت‌الاسلامی در همدان اظهار داشت: هیئت جانبازان و معلولان استان تیم والیبال نشسته بانوان را به مسابقات لیگ برتر اعزام خواهد کرد.دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر رده سنی بزرگسالان از امروز به مدت چهار روز به میزبانی استان مازندران در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان همدان با بیان اینکه 6 مسابقه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، افزود: تیم‌هایی که در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی به لیگ برتر راه یافته بودند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی تیم‌های هیئت کرمان، اصفهان و گیلان از گروه الف و تیم‌های همدان، استقلال ساری و ثامن‌الحجج سبزوار از گروه ب 6 تیم راه‌یافته به لیگ برتر هستند.

نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان همدان افزود: نفرات حاضر در تیم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتند و برای آمادگی بیشتر ورزشکاران هفته آخر نیز تمرینات به صورت فشرده برگزار شد.

وی ابراز داشت: سهیلا فیضی، بهجت کریمی، بتول معظمی، لیلا حسینی، اعظم قربانی، طیبه بشیری، اشرف شجاعی، سکینه اعلاء‌مراد، لیلا گودرزی، پروانه کریمی، زهرا نجاتی‌عارف، فاطمه نبی‌ئی و مرضیه کشاورز با مربیگری طاهره صادقیان و سرپرستی لاله سعادتمند ترکیب تیم استان را در رقابت‌های لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلامی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و برگزاری تمرینات، تیم آمادگی بالایی دارد و امیدواریم شاهد کسب عنوان در رقابت‎‌ها باشیم.در این اعزام‌ها و در طول سال اداره کل ورزش‌و‌جوانان و بهزیستی استان حمایت‌های خوبی را از والیبال نشسته داشتند که امیدواریم این حمایت‌ها همچنان ادامه یابد.

 نایب رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان همدان افزود: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال نشسته کشورمان سهمیه مسابقات پاراالمپیک را کسب کرده این رقابت‌ها به عنوان انتخابی تیم ملی نیز برگزار می‌شود.

وی در خصوص انتخابی در رقابت‌های لیگ عنوان کرد: این مسابقات به منظور شناسایی استعداد‌ها، سرمایه‌گذاری و پشتوانه‌سازی تیم ملی برگزار می‌شود و بازیکنان شاخص به اردو‌های تیم ملی راه می‌یابند.

حجت‌الاسلامی با بیان اینکه ورزشکاران این رشته در استان جزو برترین‌ها هستند، گفت: زهرا نجاتی‌عارف از ورزشکاران خوب همدان نیز در تیم ملی حضور دارد.امیدواریم در طول برگزاری این رقابت‌ها سهمیه حضور ورزشکاران همدانی در تیم ملی افزایش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار