رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: ورزش همدان نیازمند مسئولان پاسخگو و حامی است.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 31 October 2015
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: ورزش همدان نیازمند مسئولان پاسخگو و حامی است.

به گزارش فارس؛ هیئت ورزش‌های همگانی همدان به منظور تقدیر از زحمات مربیان بانوی این هیئت و به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز جهانی مربی، مراسمی را با حضور امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس ترتیب داد و با اهدای جوایزی از مربیان خانم فعال در ورزش صبحگاهی تقدیر شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از مربیان ورزش صبحگاهی شهرستان همدان از «ایران رئوفی» دونده دارای عناوین آسیایی و جهانی و دو ورزشکار بانوی دارنده عناوین کشوری نیز تقدیر شد.

در این مراسم رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان، نماینده مردم همدان در مجلس، نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی، جمعی از مربیان ورزش صبحگاهی و ورزشکاران و مقام‌آوران جهانی، آسیایی و کشوری حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان اظهار کرد: مراسم تقدیر از مربیان صبحگاهی به دلیل همزمانی هفته تربیت بدنی با آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان به تعویق افتاد.

هادی سبزواری با اشاره به درخشش هیئت ورزش‌های همگانی در کشور گفت: موفقیت‌های کسب شده حاصل تلاش مربیان فعال در این هیئت بوده و موجبات رشد و شکوفایی در ورزش را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این هیئت چند سال متوالی رتبه نخست را در رده‌بندی کشوری از آن خود کرده است، افزود: در صورت عدم حمایت مسئولان ورزش استان جایگاهی نخواهد داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان تصریح کرد: ورزش ما به مسئولانی نیاز دارد که پاسخگوی درخواست‌ها و نیاز‌های ورزش و ورزشکاران باشند و امیدواریم در آینده توجه بیشتری به ورزشکاران و ورزش استان شود.

وی ادامه داد: مربیان حاضر در این مراسم روزانه بیش از 100 ورزشکار را آموزش می‌دهند که این هیئت پاسخگوی زحمات دلسوزانه این عزیزان نیست.

*مربیان ورزش صبحگاهی احیاکننده ورزش همگانی هستند

نماینده مردم همدان در مجلس نیز در این مراسم اظهار کرد: مربیان ورزش صبحگاهی، ورزش همگانی شهرستان همدان را احیا کردند و گزارشات رسیده بسیار امیدوارکننده در ورزش همگانی استان است.

امیر خجسته با تأکید بر اینکه استان همدان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مناسب در اشتغال ندارد گفت: با ایجاد شرایط اشتغال زمینه ازدواج نیز فراهم خواهد شد و از بسیاری از معضلات موجود پیشگیری می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد با ایجاد 30 هزار شغل از پروژه‌های مهم است که یک هزار میلیارد تومان جذب سرمایه برای اتمام این پروژه داشتیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بین‌المللی کردن فرودگاه همدان تصریح کرد: با بین‌المللی شدن این فرودگاه زمینه حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در همدان فراهم شده که سبب ایجاد اشتغال در استان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه زیر‌ساخت‌های استان فراهم شده است، افزود: همدان یکی از شهر‌های توریستی است که با بهره‌برداری از آزادراه همدان و راه آهن و با حضور گردشگران بیشتر زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال نیز فراهم خواهد شد.

*برخورد جدی با مدیرانی که مانع جذب سرمایه‌گذار می‌شوند

وی خاطر‌نشان کرد: هر مدیری در استان مانع جذب سرمایه‌گذار در استان شود به شدت با وی برخورد خواهیم کرد زیرا باید با جذب سرمایه‌گذار ایجاد اشتغال در استان را موجب شویم.

نماینده مردم همدان در مجلس یاد‌آور شد: با سفر رئیس جمهور 3 هزار میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافت که باید در تولید از این اعتبار استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان همدان افق روشنی را پیش رو دارد، تصریح کرد: مدیران استان تلاش می‌کنند همدان را به جایگاه خود برسانند.

خجسته خود را خادم مردم دانست و گفت: خواسته‌های مردمی را که در شرایط سخت و بحرانی به من رأی دادند برآورده می‌کنم و هیچگاه مردم را پلکان پیشرفت خود نمی‌کنم.

وی پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های ورزش همگانی و توسعه فضای ورزشی را عنوان کرد و افزود: باید ورزش را در جامعه همگانی کنیم.

هیئت ورزش‌های همگانی همدان یکی از هیئت‌های ورزشی موفق در استان است که ورزشکاران زیادی را در دو بخش آقایان و بانوان زیر پوشش دارد و بیش از 30 کمیته فعال نیز زیر نظر این هیئت فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار