رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بار ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان قزوین سنگین است، پلیس خودروی رانندگانی را که تخلفات حادثه‌ساز دارند به پارکینگ منتقل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 21 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: امروز دوم فروردین ماه، بار ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان قزوین سنگین است.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲ سنگین و پرحجم است، از عوارضی شماره ۲ تا دانشگاه آزاد و ورودی آزادراه قزوین به رشت نیمه سنگین است و همچنین آزادراه قزوین به رشت و آزادراه قزوین-زنجان نیمه‌سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات پلیس به مسافران نوروزی پرهیز از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی و پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد است.

وی بیان کرد: اغلب تصادفاتی که پیش می‌آید به این دلیل است که رانندگان در حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی می‌کنند و این مسئله موجب واژگونی خودرو می‌شود و یا اینکه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد دارند.

سرهنگ ذاکری‌منش گفت: بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان جلو و عقب الزامی است و هر راننده‌ای که سرعت غیرمجاز یا تخلفات حادثه‌ساز داشته باشد، پلیس با او برخورد جدی کرده و خودروی وی برابر قانون به پارکینگ منتقل خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار