نگارسادات معصوم‌زاده از استان قزوین در جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین به عنوان جوان برتر در حوزه ادبیات معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 08 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین (پرچمدار) که پیش‌تر با نام جشنواره حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شد، ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در سالن خواجه‌نصیر مرکز همایش‌های صدا و سیما به کار خود پایان داد. در این جشنواره نگارسادات معصوم‌زاده از استان قزوین به عنوان جوان برتر در حوزه ادبیات معرفی شد.

شیوه انتخاب جوانان، ارسال رزومه‌ها و بارگذاری اطلاعات در سایت پرچمدار و بررسی دقیق توسط ۲۰۰۰ داور کشوری، روش نوینی بود که دبیر جشنواره به آن اشاره کرد.

جشنواره جوان برتر ایران زمین در رشته‌های ۱۰ گانه کارآفرینی، دانش‌بنیان، فیلم، موسیقی، قرآن و خادم اهل بیت، ورزش، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، فعال اجتماعی، فعال جهادی و ادبیات، زمینه را برای حضور جوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی فراهم ساخته بود.

در بخش استانی این جشنواره از هر استان سه نفر در هر رشته تقدیر شدند و از میان سه نفر یک نفر به جشنواره کشوری راه یافت؛ در مجموع در هر رشته و از هر استان، از میان ۷۰۰۰ شرکت کننده، ۳۱ نفر نامزد شدند و ۱۰ برگزیده از میان نامزد‌های رشته خود، توسط کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و سخنگوی دولت و سایر مقامات و دست اندرکاران فرهنگی جشنواره، تقدیر شدند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار