در سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک، زیست بوم فناوری، قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین به امضا رسید.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ 28 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، سومین رویداد ملی «صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری» صبح امروز با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و جمعی از مسوولان کشوری و مدیران واحدهای دانش بنیان در مرکز همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد.

در این جلسه، قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین، بین رضا صفاری رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرما تجهیز ایده پرداز به امضاء رسید.

گفتنی است اراضی این واحد کارگاهی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی کاسپین به سرمایه گذار واگذار شده که در زمینه تولید شبیه ساز نیروگاه های خورشیدی و بادی و با اشتغالزایی ۱۰ نفر فعالیت خواهد کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار