فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اجرای طرح امنیت محله محور با کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری ۱۱ نفر سارق در سطح شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 25 December 2023

دستگیری ۴ نفر توزیع کننده موادمخدر و ۲ نفر سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان" ملایر" از دستگیری ۴ نفر توزیع کننده موادمخدر و ۲ نفر سارق اماکن خصوصی و مغازه توسط ماموران کلانتری" ۱۲ "شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان؛ سرهنگ "احمد ساکی" در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز ماموران کلانتری" ۱۲" شهرستان ملایر با تلاش شبانه روزی و بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی چندین نفر متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در چند عملیات جداگانه تعداد ۴ نفر خرده فروش موادمخدر را به همراه مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی و ۲ نفر سارق اماکن خصوصی و مغازه را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این ماموریت تعداد ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز به علت ایجاد حرکات مخاطره آمیز از سوی راکبین، رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه‌های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ "ساکی" در خاتمه بیان داشت: کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۵ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اجرای طرح امنیت محله محور با کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری ۱۱ نفر سارق در سطح شهر همدان خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان "همدان" طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح ۱۱ نفر سارق دستگیر و ۱۵ فقره سرقت شامل: ۵ دستگاه خودرو، ۲ فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت کش و روزنی، ۴ فقره سرقت معابر و ۳ مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اظهار رضایت مردم از اجرای این گونه طرح ها، از همکاری صمیمانه

مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

دستگیری سارق باغات در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری ۱ نفر سارق باغات در کمتر از ۴ ساعت و کشف و عودت کلیه اموال سرقتی در همدان خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح "در تشریح این خبر گفت: با اعلام یک فقره سرقت از یک باغ واقع در اطراف همدان مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش ماموران کلانتری" ۱۶ مدنی" و رصد تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل که با اعتراف به سرقت کلیه اموال مسروقه را نیز عودت و به مالباخته تحویل شد.

سرهنگ نجفی صالح در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار