رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ماهانه بطور متوسط ۲۰ هزار نفر در سه کلینیک ویژه علوم پزشکی شهر همدان شامل کلینیک امام خمینی(ره)، مهدیه و امید ویزیت می شوند
کد خبر: ۱۱۴۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 25 December 2023
 

به گزارش  خبرگزاری تابناک از همدان،محمدمهدی مجذوبی بیان کرد: مراجعان به سه کلینیک شهر همدان توسط متخصصان و با تعرفه دولتی ویزیت شده و به طور متوسط ماهانه ۳۰ هزار خدمت دریافت می کنند.

 وی اضافه کرد: در مسیر برنامه تحول نظام سلامت همه تخصص های رشته های پزشکی در کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی همدان با هدف خدمت رسانی به مردم استان ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: ۱۰۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در سه کلینیک امام خمینی(ره)، مهدیه و امید شهر همدان بیماران را با تعرفه دولتی ویزیت می کنند.

مجذوبی گفت: کلینیک های ویژه علاوه بر تسهیل دسترسی بیماران به متخصصان، با توجه به هزینه پایین حق ویزیت امکان بهره گیری از این خدمت برای قشر کم درآمد را آسان کرده است.

وی افزود: به طور میانگین هزینه های کلینیک ۱۰ درصد مراکز خصوصی است بنابرین بیماران با مراجعه به کلینیک ها علاوه بر بهره گیری از پزشکان عضو هیات علمی دانشگاه، در هزینه های درمانی و تشخیصی خود تا ۹۰ درصد صرفه جویی می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار