هیئت کوهنوردی همدان ششم تا هشتم آبان‌ماه میزبان 12 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی سنگنوردی در دو بخش دختران و پسران است و در این اردو یک ورزشکار همدانی نیز حضور دارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 18 October 2015
هیئت کوهنوردی همدان ششم تا هشتم آبان‌ماه میزبان 12 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی سنگنوردی در دو بخش دختران و پسران است و در این اردو یک ورزشکار همدانی نیز حضور دارد.

به گزارش فارس، سنگنوردی و کوهنوردی در همدان سابقه طولانی و درخشانی دارد که طی چند سال گذشته به دلایل مختلف نامی از ورزشکاران مطرح این رشته ورزشی مهیج و پر‌طرفدار در اردو‌های تیم ملی دیده نمی‌شد.

طی دو سال گذشته و به همت هیئت کوهنوردی همدان و مسئولان این هیئت با برگزاری برنامه‌های مختلف اعم از اردو‌های تیم ملی، دوره‌های آموزشی، مسابقات مختلف، استعدادیابی در سطح وسیع و آموزش همگانی شاهد کسب موفقیت‌هایی در دو بخش آقایان و بانوان هستیم.

با مشاهده این موفقیت‌ها و تضمین پشتوانه این رشته در استان امید به بازگشت روز‌های طلایی کوهنوردی همدان بیشتر شده و هر روز دوستداران این رشته منتظر کسب افتخار در رقابت‌های مختلف هستند.

ورزشکاران فعال در هیئت کوهنوردی استان با تلاش بی‌وقفه و حضور مربیان مجرب برای دستیابی به بهترین جایگاه در کشور تلاش می‌کنند و تاکنون نیز نتایج رضایت‌بخشی حاصل شده است.

فدراسیون کوهنوردی در راستای اجرای تقویم ورزشی سال جاری دومین اردوی تیم ملی سنگنوردی بزرگسالان (دختران و پسران) را به منظور آمادگی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا از ششم تا هشتم آبان‌ماه برگزار می‌کند.

سالن تخصصی سنگنوردی فرهاد همدان میزبان دومین اردوی تیم ملی سنگنوردی بزرگسالان با حضور 12 ورزشکار در دو بخش دختران و پسران خواهد بود.

فدراسیون اسامی دعوت‎شدگان به این مرحله از اردو را اعلام کرده که در لیست 12 نفره نام احمد‌رضا سلگی در بخش سرطناب و بلدرینگ از همدان نیز به چشم می‌خورد.

در این دوره از اردوی تیم ملی ورزشکارانی از 9 استان زنجان،‌ کرمان، اصفهان، همدان، کرمانشاه،‌ تهران، خوزستان، قزوین و خراسان حضور دارند که برای تثبیت جایگاه خود در تیم ملی تلاش می‌کنند.

همدان ورزشکاران مستعد بسیاری در سنگنوردی دارد که با ادامه برنامه‌ریزی‌های هیئت کوهنوردی و فراهم شدن زمینه‌های لازم ورزشکاران مطرحی را در سنگنوردی به کشور معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است هیئت کوهنوردی همدان پس از افتتاح سالن تخصصی سنگنوردی فرهاد اقدام به آموزش همگانی به علاقمندان این رشته کرده که هدف از برگزاری این دوره شناسایی و پرورش استعداد‌های استان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار