فرماندار نهاوند تاکید بر ساماندهی مطلوب فعالیت‌ها و فضاهای آموزشی دانشگاهی، گفت:  توجه به تولیدات علمی و دانش بنیان برای توسعه و تعالی جامعه نقش بسزایی دارد
کد خبر: ۱۰۷۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 29 November 2022

فرماندار نهاوند تاکید بر ساماندهی مطلوب فعالیت‌ها و فضاهای آموزشی دانشگاهی، گفت:  توجه به تولیدات علمی و دانش بنیان برای توسعه و تعالی جامعه نقش بسزایی دارد.


به گزارش تابناک همدان، ضرغام احمدوند در نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه دولتی نهاوند که تا پاسی ازشب به طول انجامید با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئله کسب علم و دانش و توجه به تربیت دانشجویان نخبه و خلاق برای تضمین آینده کشور، افزود: اگر به مسئله مهم تعلیم و تربیت به خوبی در دانشگاه توجه شود، قطع یقین آینده جامعه، پویا خواهد بود و بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید رفاهیات دانشجویان به سطح مناسبی برسد؛ تصریح کرد: از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی شهرستان برای تامین نیازهای آموزشی و رفاهی دانشجویان استفاده خواهد شد.

احمدوند با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به دانشجویان گفت: دانشجویان باید با برنامه ریزی منسجم و مناسب برنامه هایشان را اجرایی کنند، همچنین سه آرمان اساسی در توصیه های رهبری  به دانشجویان یعنی رشد علمی، عدالت خواهی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی باید از اهداف تمامی دانشجویان باشد و این اهداف با تلاش شما دانشجویان  با بصیرت و آگاهی دست یافتنی است.

فرماندار نهاوند بیان داشت‌: اگر تفکر و اندیشه دانشجو به کمک مسئولان اجرایی بیاید پیشرفت و توسعه با رشد بیشتری محقق خواهد داشت.

و در پایان گفت: دختران نقش بسیار مهمی و ارزشمندی را در خانواده و جامعه ایفا میکنند زیرا آنها در آینده مسئولین اداره کانون خانواده که مهمترین عنصر جامعه است را به عهده دارند و باید از این جنبه خواسته های آنان دیده و تامین شود.

در ادامه این نشست دانشجویان نیز نقطه نظرات ، دیدگاه ها و  درخواست‌های خود را مطرح نمودند و فرماندار ضمن حل فوری برخی از درخواستها در خصوص پیگیری و حل دیگر مباحث مطروحه قول مساعد داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار