عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان خواستار حرکت دانشگاه‌ها بر اساس وظایف تعریف شده و جلوگیری از ورود به حریم‌ یکدیگر شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 08 October 2015
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان خواستار حرکت دانشگاه‌ها بر اساس وظایف تعریف شده و جلوگیری از ورود به حریم‌ یکدیگر شد.

به گزارش فارس، محمدعلی زلفی‌گل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد دانشگاه آزاد همدان از لحاظ کمی و کیفیت مطلوب بوده، اظهار کرد: امید است با ورود هیئت امنا و استاندار همدان شاهد ورود دانشگاه آزاد به عرصه‌های جدید علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری باشیم.

وی با بیان اینکه نوع نگاه به دانشگاه آزاد تغییر کرده است، افزود: برای دستیابی به اهداف دانشگاه آزاد، هر دانشگاه باید به وظایف خود عمل کند به طوری که باید پردیس‌های بین‌المللی دولتی‌ها تعطیل شود و دانشگاه پیام نور در چارچوب وظایف خود عمل کند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: امروز هر یک از دانشگاه‌ها وارد کار یکدیگر شده‌اند که این امر باعث بروز اخلال در سیستم آموزش عالی شده است.

وی تأکید کرد: ‌برای اینکه آموزش عالی روند مطلوبی را در پیش بگیرد، باید تعریف مشخصی از وظایف هر یک از دانشگاه‌ها انجام شود و مراکز آموزش عالی دولتی و خصوصی از ورود به حریم یکدیگر اجتناب کنند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان نیز با بیان اینکه 56 درصد از ظرفیت تحصیلات تکمیلی توسط دانشگاه آزاد تأمین می‌شود، گفت: 44 درصد در اختیار وزارت علوم و سایر مراکز آموزش عالی است.

آیت‌الله علی رازینی با بیان اینکه دایره علم و دانش‎اندوزی را نباید محدود کنیم بلکه باید همواره گسترش دهیم، افزود: گسترش کیفی دانشگاه علاوه بر گسترش کمی از اهداف دانشگاه آزاد است.

وی هشتمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان را موفق ارزیابی کرد و تصریح کرد: مباحثی که در این جلسه مطرح شد، باعث بهبود وضعیت دانشگاه در آینده خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار