همزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان؛
کد خبر: ۱۰۶۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 20 August 2022

میز خدمت اقتصاد دارایی ۱۲ هزار نامه دریافت کرد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در خصوص برگزاری میزخدمت همزمان با سفر استانی رییس جمهوری به این استان اظهار داشت: مجموعاً ۱۲ هزاردرخواست در خصوص دریافت تسهیلات در سفر رئیس جمهور از سوی مردم اخذ گردیده که ۵هزار  آن مربوط به میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده است.

به گزارش تابناک همدان، حسن پیمانی با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی، تاکید کرد: کمیسیون هماهنگی بانک ها و سندیکای بیمه گران استان در خصوص شیفت بندی بیمه ها و همچنین فعالیت دستگاه های خود پرداز در مسیر پیاده روی اربعین هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: پرونده مالیاتی و قرارداد بیمه  شرکت های بزرگ  که محل فعالیتشان استان همدان است در همین استان بررسی و منعقد گردد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکلات بانک های خصوصی به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال شده، افزود: با دستور مقام عالی وزارت مقرر گردیده همکاری بیشتری از طرف بانک های خصوصی در خصوص پرداخت تسهیلات انجام شود.

 

وی در ادامه با اشاره به قانون جوانی جمعیت، گفت: دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان همدان اقدامات برجسته خود در حوزه قانون جوانی جمعیت را در اسرع وقت به این اداره کل ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار