خانه مطبوعات استان همدان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت سخنان سخیف موسوی معلوم‌الحال، به مقام شامخ شهدای مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران خصوصاً سردار سرافراز اسلام سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، برخورد قاطع دستگاه قضا با او و عناصر خودفروخته‌ و دست‌نشانده صهیونیسم جهانی را خواستار است.  
کد خبر: ۱۰۶۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 10 August 2022

خانه مطبوعات استان همدان ضمن محکومیت سخنان سخیف موسوی معلوم‌الحال، به مقام شامخ شهدای مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران خصوصاً سردار سرافراز اسلام سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، برخورد قاطع دستگاه قضا با او و عناصر خودفروخته‌ و دست‌نشانده صهیونیسم جهانی را خواستار است.

به گزارش تابناک همدان متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
صف آیه ۸

 عاشورا همواره تجلی جلوه‌ای از نور خدا و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان خداست.

 عاشورا در تمام تاریخ بشریت ندای مظلومیت آل‌الله(ع) و پیروزی خون حق بر شمشیر ظلم و ستم است.

 عاشورا در همه اعصار بیانگر ضعف و زبونی یزیدیان در برابر صلابت و اقتدار حسینیان و زینبیون عالم است.

 حسینیان همان مدافعان حق و حقیقت هستند که در هر نقطه‌ای از جهان برای دفاع از مظلومین قد برافراشته و با نثار جان گرانبهای خود نمی‌گذارند یزیدیان و یاوران باطل جولان دهند.

 و اینک در عاشورایی دیگر، تاریخ تکرار شده و صدای یزیدیان زمان از حلقوم یکی از سران فتنه درآمده و با اهانت به ساحت قدسی شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار سرافراز اسلام شهید حاج حسین همدانی در پی نمایش خود و احیای جسد پوسیده‌ی فتنه ۱۳۸۸ هجری شمسی هستند.

 اینان رهروان همان‌ یزیدیان عاشورای سال ۶۰ هجری قمری‌اند که هلهله‌کنان اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و خاندان پاک رسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، را در جنایتی هولناک به فجیع‌ترین وضع ممکن به شهادت رساندند.

 این ایادی صهیونیسم جهانی همان‌ها هستند که در عاشورای سال ۱۳۸۸ هجری شمسی مساجد و خیمه‌های عزای سرور و سالار شهیدان را به آتش کشیده و به شادمانی پرداختند و اگر نبود رشادت‌ها و جانبازی‌های سردارانی همچون حاج حسین همدانی کشور را سالها غرق در آشوب و آتش می‌کردند.

 تاریخ تکرار می‌شود اما آیا آنان که مصداق آیه «صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَيَعْقِلُونَ» هستند، عبرت خواهند گرفت؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار