کد خبر: ۱۰۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 04 October 2015

کشف 54 کيلوگرم مواد مخدر در سطح استان همدان

در پي انجام کار هاي اطلاعاتي عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در 48 ساعته گذشته مقدار 54 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سردار "حاجي محمد مهديان نسب" فرمانده انتظامي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهاي اطلاعاتي چند ماهه تعدادي از افراد که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در اوزان بالا فعاليت مي کردند، را شناسايي و مطلع شدند که پس از تهيه مواد مخدر از استان هاي جنوبي، در حال انتقال آن به استان همدان مي باشند.

وي افزود: در همين راستا ماموران اين پليس با استفاده از چند تيم عملياتي در ورودي شهرستان نهاوند اقدام به اجراي تور ايست و بازرسي کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: نامبردگان و خودرويشان در يکي از ورودي هاي شهرستان مذکور رويت و متوقف شدند که در بازرسي صورت گرفته مقدار 54 کيلوگرم ترياک کشف شد.

سردار مهديان نسب با اشاره به اين که در اين عمليات دو نفر دستگير و يک دستگاه خودرو سنگين توقيف شد اظهار داشت: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگرد هاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود مرسوم بوده که هوشياري و هوشمندي پليس در شناسائي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد قابل تقدير مي باشد.

توقيف سواري پژو 405 با 31 ميليون خلافي

رئيس پليس راه استان همدان از توقيف يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 با بيش از 31 ميليون ريال خلافي در محور همدان خبر داد.

سرهنگ "مهدي شاکري"گفت: ماموران پليس راه استان همدان هنگام كنترل خودروهاي عبوري به منظور اعمال قانون تخلف عدم استفاده از كمربند ايمني در مقابل پاسگاه پليس راه آزاد راه يک دستگاه خودروي سواري پژو 405 را متوقف کردند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته و با استعلام خلافي خودرو مشخص شد اين خودرو داراي 31 ميليون و 440 هزار ريال خلافي پرداخت نشده است.

رئيس پليس راه استان همدانتصريح کرد: در راستاي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي که عنوان مي دارد چناچه خودرويي داراي جريمه پرداخت نشده به مبلغ بيش از 10ميليون ريال باشد، خودرو توقيف و راننده آن به مراجع قضائي معرفي خواهد شد كه خودرو مذكور نيز توقيف و جهت سير مراحل قانوني روانه پارکينگ شد.

کشف 165کيلوگرم مواد مخدر در نهاوند طي ده روز

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از کشف 165کيلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند طي سه مرحله عمليات انتظامي در ده روز گذشته خبر داد.

سرهنگ محسن اقباليان در تشريح اين خبربيان داشت:در ده روز گذشته پليس نهاوند با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به تهيه و اجراي طرح منسجم عملياتي در حوزه کشف انواع مواد مخدر نمود که در اين راستا چندين عمليات جداگانه هدف دار در سطح شهرستان اجرايي شد.

اين مقام انتظامي همچنين تصريح کرد:اين عمليات ها به صورت جداگانه و مقطعي در فواصل چند روزه ،مجموعا طي ده روز و توسط چندين تيم ويژه عملياتي-انتظامي با هدف برخورد با فروشندگان عمده مواد مخدر به مرحله اجرا درآمد که با توجه به بررسي و اشرافيت اطلاعاتي و اقدامات گسترده در خصوص شناسايي محموله هاي مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي،نهايتا سه خودرو ي حامل مواد مخدر شناسايي وپس از توقيف از محل هاي جاسازي شده در خودرو مجموعا به ميزان165کيلوگرم کشف شد.

وي گفت:در دو مورد ازاين عملياتهاي پليسي ،رانندگان خودروهاي حامل مواد مخدر به فرمان ايست پليس اعتنايي نکرده ومتواري شدند که مامورين مجرب حاضر درصحنه بلافاصله با تعقيب آنان و شليک چند گلوله به سمت خودروهاي ذکر شده موفق به توقيف و کشف مواد شدند که اين موضوع نتيجه عملياتهاي مبتني بر اشرافيت اطلاعاتي و مقتدرانه پليس بود.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر اذعان داشت:پليس نهاوند در راستاي ادامه همين روند در آتي، اجراي طرح هاي ضربتي واطلاعاتي خود را به صورت منسجم با هدف افزايش امنيت و آسايش شهروندان و مقابله بي امان با متخلفين و مجرمين به ويژه در بحث مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده وعملياتي خواهد کرد. و در اين مبارزه نيازمند مشارکت شهروندان در اطلاع رساني و خبررساني دقيق آنان مي باشد.

توقيف ضربتي 34دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان ازتوقيف 34دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي طرح منطقه اي پليس در اسدآباد خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در تاييد اين خبر بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي به ويژه طرح منطقه اي با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان در آستانه بازگشايي مدارس انجام مي شود، پليس با استفاده از توان و امکانات موجود، ضمن اجراي طرح انتظامي به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يافت .

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر و اقلام ممنوعه، موتورسيکلت سرقتي، دستگيري سارقان منزل و همچنين توقيف خودرو و موتور سيکلت سوران مزاحم و متخلف خبر داد.

اين مقام مسوول ادامه داد : علاوه بر کشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي و مقداري انواع موادمخدر، تعداد دو نفر سارق منزل دستگير، تعداد 15نفر در حوزه هاي مختلف مورد ارشاد و راهنمايي قرارگرفتند، تعداد 6دستگاه خودرو و 28دستگاه موتور سيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل و نسبت به انجام و اعمال قانون 120فقره اقدام شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس،خواستار تعامل بيشتر آنان در اجراي طرح هاي انتظامي شد .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار