مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح «مطالعه دقیق، یادگیری عمیق» در استان از پوشش پنج هزار مدرسه ابتدایی در استان و مشارکت ۶۰۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 23 July 2022

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی‌نژاد ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران به اجرای طرح «مدرسه تابستانه» برای دانش‌آموزان ابتدایی استان خوزستان اشاره کرد و افزود: این طرح در دو قسمت مجزا اجرایی می‌شود؛ قسمت اول شامل «جبران و تثبیت یادگیری» است که با هدف جبران احتمال عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان در تابستان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: قسمت دوم طرح مدرسه تابستانه شامل «مطالعه دقیق، یادگیری عمیق» است که به صورت حضوری برگزار می‌شود، این طرح در بستر شبکه شاد و به صورت غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در این طرح، در طول تابستان کتاب‌های داستان به صورت پی‌دی‌اف یا فایل صوتی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در شبکه شاد بارگذاری می‌شوند. محتوای این داستان‌ها آموزنده و با هدف اجرای آموزه‌های تربیتی و دینی با تاکید بر مهارت‌های زندگی است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق دارای پیش آزمون و پس آزمون است، عنوان کرد: با برگزاری پیش آزمون مشخص می‌شود که دانش‌آموز در چه سطحی قرار دارد و پس آزمون نیز وضعیت و تأثیر اجرای طرح بر دانش‌آموز را تعیین می‌کند.

حمیدی‌نژاد بیان کرد: ۵ هزار مدرسه ابتدایی در سطح خوزستان این طرح را پوشش می‌دهند و ۶۰۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی در این طرح شرکت خواهند کرد و ۵ هزار معلم و نیروی ستادی نیز اجراکنندگان خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در پایان اجرای طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق جشنواره‌ای در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار و برترین معلمان معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار