کد خبر: ۱۰۳۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ 27 March 2022
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه خدمت رسانی مطلوب در اولویت برنامه‌های اعضای ستاد خدمات سفر این استان قرار دارد گفت: اقدامات و تمهیدات دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد بسیار چشمگیر است.

به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع‌رسانی خدمات سفر استان همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در دیدار نوروزی با پرسنل میراث فرهنگی استان و قدردانی از تلاش‌های زحمات کارکنان ستاد این فعالیت‌ها را مثمرثمر دانست و ابراز امیدواری کرد که روند مطلوب خدمات رسانی و استقبال شایسته از مهمانان نوروزی تا پایان سفر‌ها در استان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد خدمات سفر خدمت به مردم را در اولویت دانسته و در تلاش برای ایجاد روز‌های خوب و شاد برای گردشگران هستند اظهار داشت: این موضوع مایه مباهات بوده و جای قدردانی دارد.
 

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ابراز امیدواری کرد که گردشگران نوروزی روز‌های خوبی را در استان سپری کرده و با خاطرات خوش از استان همدان به موطن خود بازگردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این دیدار از پیگیری‌ها، مساعدت و نامه‌نگاری نماینده، ولی فقیه در استان در خصوص ثبت جهانی منظر تاریخی-شهری «هگمتانه تا همدان» قدردانی کرد.

امام جمعه همدان: خدمت رسانی مطلوب اولویت اعضای ستاد خدمات سفر است 

«علی‌مالمیر» با تشریح گزارش عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همدان و ارائه آمار و گزارش‌های مربوطه در این خصوص گفت: با همکاری مسئولان و کارکنان ادارات مرتبط ستاد اجرایی خدمات سفر، اقدامات قابل قبولی در راستای رفاه بیشتر گردشگران و مسافران صورت گرفته است.
 
وی اعلام کرد: تاکنون بیش از ۲۸۵ هزار نفر از اماکن گردشگری و جاذبه‌های توریستی و تفریحی استان همدان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به همراه معاونان و جمعی از پرسنل این اداره‌کل با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.

استان همدان دارای یک هزار و ۸۵۰ اثر تاریخی، تفریحی و توریستی است.

آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، تپه هگمتانه و گنبد علویان، حمام حاج آقا تراب نهاوند، خانه لطفعلیان ملایر، خانه مسعودی و آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی و بقعه حیقوق نبی (ع) از مهمترین آثار تاریخی و باستانی این استان است که همه ساله مورد بازدید گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

سنگ نوشته‌های گنج نامه، کلیسا‌های آنجلی و گریگوری، حمام قلعه، کاروانسرای صفوی، آب انبارها، خانه‌های قدیمی و باغ نظری در همدان از دیگر آثار تاریخی مورد توجه گردشگران نوروزی استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار