معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: طرح ساماندهی دستفروشان ورامین با انتقال تمام دستفروشان به بازارچه بلوار همت ورامین انجام شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 15 March 2022

سید مهدی حسینی نسب روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری ها، جلوگیری از سد معابر، پهن شدن بساط دستفروشی در محل تردد شهروندان و ساماندهی امور شهر است تا از بروز ترافیک و مشکل برای کسبه به ویژه در روزهای پایانی سال جلوگیری شود.
وی افزود: شهرداری ورامین با استفاده از تجارب سال‌های گذشته در روزهای منتهی به ایام نوروز، با برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان پلیس راهور، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، شرایط فعالیت افراد دستفروش و کمک به کسب روزی حلال بدون ایجاد مشکل برای شهر را مورد بررسی قرار داد و محلی نزدیک به مرکز شهر را برای فعالیت این افراد در نظر گرفت.
این مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی اتاق اصناف، بازارچه موقتی در بلوار همت ورامین پشت مسجد تاریخی ورامین احداث شده و تمام دستفروشان به این منطقه هدایت می‌شوند که با توجه به واقع شدن این مکان در مرکز ورامین مردم به سهولت به آن دسترسی داشته و فروشندگان نیز بدون ایجاد مزاحمت، به کسب روز حلال بپردازند.
حسینی‌نسب یادآور شد: شهرداری از استقرار دستفروشان در مرکز ورامین، خیابان‌های شهید بهشتی، مسجد جامع، ۱۵ خرداد، شهدا و آیت الله طالقانی جلوگیری کرده و سد معبر توسط مغازه داران نیز جلوگیری می‌کند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در ورامین مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار