کد خبر: ۱۰۳۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 24 February 2022
فرماندار بهار از رسانه‌ها و فعالان عرصه خبر و فضای مجازی خواست تجاری سازی هنر و صنعت را در اولویت قرار دهند و برای شناساندن ظرفیت‌های این شهرستان اقدام کنند.

به گزارش تابناک همدان،  روح اله نباتی در نشست همفکری با رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: شهرستان بهار مزیت‌های فراوانی در بخش فرهنگی، گردشگری و سیاسی دارد و این شهرستان به واسطه صنعتی بودن هم اینک ۳۰ درصد برق مورد نیاز استان را مصرف می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل رسانه‌ها با صنعت برای تامین نیاز‌های مالی از این طریق افزود: افزایش این تعامل و ارتباط رسانه‌ها با صنعتگران و هنرمندان علاوه بر ایجاد فضای کسب و کار، یک ارتباط برد برد را به وجود می‌آورد.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک بودن عید نوروز و افزایش مسافرت گردشگران باید شهرستان بهار را با شناساندن ظرفیت‌ها از جمله شهر جهانی لالجین و وضعیت بوم گردی به مقصد گردشگری تبدیل کرد.

نباتی با بیان اینکه از نقد‌های سازنده رسانه‌ها استقبال می‌شود، گفت: نیازمند هم افزایی، راهبرد مشترک و تعامل بین مسئولان و رسانه‌ها هستیم و معتقدیم مجموعه دولت و فعالان رسانه‌ای در یک تیم و یک سنگر تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های همسو با کلیت نظام دارای دشمن مشترک هستند که نباید بی توجه به این موضوع احساس تقابل با یکدیگر کرده و آب در آسیاب دشمن بریزند.
 
فرماندار بهار ادامه داد: تلاش برای پیشبرد اهداف پیش بینی شده و توسعه صنعتی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهار از دیگر اولویت‌ها و اهداف مسئولان است که همفکری و تعامل سازنده رسانه‌ها تلاش در این مسیر را هموار می‌کند.

نباتی تاکید کرد: دشمن در جبهه سخت، نرم، جنگ سرد، جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه نتوانسته کشورمان را شکست دهد بنابراین هم اینک درگیر ایجاد جنگ «ادراکی و شناختی» است.

وی جنگ شناختی و ادراکی را یک جنگ ترکیبی دانست و توضیح داد: دشمن به گونه‌ای فضا را ترسیم می‌کند که همه باور کنند کشورمان عقب مانده‌ترین کشور جهان بوده و در چهار دهه گذشته پیشرفتی نداشته است.

فرماندار بهار افزود: این در حالیست که بسیاری از مسئولان مومن، معتقد، دلسوزانه و گمنام شبانه روز برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند، اما دشمن در صدد وارونه نمایی است.

نباتی تاکید کرد: رسانه‌ها به ویژه فعالان در فضای مجازی برای شناساندن این راهبرد و ترفند دشمن باید تلاش کنند چرا که جنگ «ادراکی و شناختی» دشمن ملموس و قابل مشاهده نبوده بنابراین بسیاری از افراد آماده رویارویی با آن نیستند.

وی رسالت دیگر رسانه‌ها برای پیشرفت شهرستان بهار را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: نشان دادن خوبی ها، ظرفیت ها، فعالیت‌های صورت گرفته توسط دولتمردان به مثابه امر به معروف بوده و بیان اشکالات به معنی نهی از منکر است، اما باید حد تعادل را رعایت کرد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار