عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور در پی انتصاب مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 09 February 2022
به گزارش تابناک همدان، سعید کوچعلی در پیامی انتصاب یوسف شعبانی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان 

تِلکَ الدّارُ الآخِرَهُ نَجعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدونَ عُلُوًّا فِی الأَرضِ وَلا فَسادًا ۚ وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ

(آری) این سرای آخرت را (تنها) برای کسانی قرارمی‌دهیم که اراده برتری‌جویی در زمین و فساد را ندارند؛ و عاقبت نیک برای پرهیزگاران است(سوره مبارکه القصص آیه۸۳).

بهار فجر انقلاب ترجمانی دیگر از آیه «جاء الحق و زهق البالطل» بود و ما ایمان داریم که این مقدمه‌ای برای بهاری‌ترین روز هستی بود. روزی درخشان که بر صحیفه‏‌ی شب تار و طولانی، مُهر پایان خواهد زد؛ لذا سالروز ایام االله دهه فجر را به همه انقلابیون و بالاخص رهبری عزیز انقلاب و کارگران زحمت کش کشور تبریک عرض مینمائیم.

بی‌تردید انتخاب شایسته حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی، نویدبخش تشکیل دولت اسلامی با مدیرانی جهادی است تا تغییر عمیق در سرنوشت ملت قهرمان ایران، به پرچم داری مردی از سلاله اهل بیت (سلام الله علیهم) رقم خورد. 

جامعه اسلامی کارگران استان همدان همگام با ملت غیور و شهید پرور، ضمن اعلام حمایت از تصمیمات دولت و استاندار محترم (دکتر قاسمی فرزاد) در انتخاب مدیری تراز انقلاب اسلامی بر پایه دموکراسی، حمایت صریح خود را از حرکت‌های مدنی و خردجمعی که باید در استان به منظور معرفی مدیری توانمند در جایگاه خدمت شکل بگیرد و تجلی نقش نخبگانی در مردم سالاری دینی است اعلام می‌دارد 

خواست تشکلات کارگری آن است تا همه دلسوزان نظام و انقلاب در استان همدان ضمن هماهنگی و تعامل با جریان‌های مشورت جمعی و تشکلات مردم نهاد و ارزشی (شرکای اجتماعی) در حوزه‌های مختلف که دارای فرایند‌های اصولی برای خدمت بر اساس شاخص‌ها و سنجه‌های کلیدی تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب هستند، به گزینه‌ای رسیده و با تمام قوا برای تصمیم درست دولت و استاندار محترم در انتخاب مدیران اجرایی استان هم افزایی حداکثری داشته باشند تا افرد منتخب با قدرت تمام برای توسعه در بخش‌های مختلف استان همدان ارائه خدمت داشته باشد.

 جامعه اسلامی کارگران استان همدان ضمن حمایت از انتصاب آقای یوسف شعبانی بعنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دارای شاخصه‌های مدیری مومن، انقلابی، کارآمد و آشنا به مسائل اقتصادی و اشتغال استان با روحیه عدالت خواهی و فسادستیز است را به جامعه کار و تولید تبریک عرض می‌نمائیم و امید داریم وزیر محترم و همه دلسوزان استان همه ظرفیت‌های خود را جهت تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل و شهدا به رهبری حضرت آیت ا... امام خامنه‌ای دامه برکاته شاهد رشد و ائتلای استان همدان باشیم. انشاالله 


 وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ


سعید کوچعلی
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار