جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز باید با استفاده از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم، گفت: مراکز وهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 28 September 2015
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز باید با استفاده از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم، گفت: مراکز وهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی تبدیل شده‌اند.

به گزارش تسنیم؛  مظاهر مجیدی در دیدار نیروهای مسلح و فرماندهان سپاه همدان با نماینده ولی فقیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بازگویی رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس در ایام گرامیداشت آن بسیار کم است و باید رد طول سال به این مهم پرداخته شود.

مجیدی بیان کرد: استکبار جهانی ۳ هدف را برای برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مد نظر داشت؛ انقلاب اسلامی را مهار کند، انقلاب را به انحراف بکشاند و سوم شکست را برای جمهوری اسلامی ایران پیش بینی کند که با توجه به نگاه دقیق امام راحل در مورد مهار و انحراف انقلاب، از پیشروی استکبار جلوگیری شد.

وی افزود: برآورد اطلاعاتی دشمن از عدم انسجام ارتش، وجود ترورها و فعالیت احزاب مختلف درست بود و با این تفکر که در مدت یک هفته ایران را تصاحب می‌کند در ۳۱ شهریورماه ۵۹ حمله به ایران را آغاز کردند ولی از ۳ رکن اساسی؛ وجود مردم، رهبری و دین غفلت ورزیدند.

مجیدی گفت: دشمن با تمام توان از هوا، زمین و دریا به ایران حمله کرد و تا مرز ۱۲۰۰ کیلومتر به مرزهای کشور پیشروی کرد اما پس از ۷۵ روز متوقف شد و متوجه اشتباه خود در این جنگ شد و در آن زمان متاسفانه به سبب اینکه رئیس جمهور وقت به این مورد که می‌توان مقابل دشمن ایستادگی کرد اعتقادی نداشت و می‌خواست جنگ را به شیوه کلاسیک به پیش ببرد.

وی تصریح کرد: عملیاتهای بزرگ با خودباوری مردم و رزمندگان ایران طراحی و شکل گرفت و مرحله جدید از جنگ آغاز شد به گونه‌ای که به خاک عراق نفوذ یافتیم و هر زمان که عملیاتهای مهمی را به انجام می‌رساندیم سازمان بین الملل قطعنامه‌هایی را صادر می‌کرد.

مجیدی با اشاره به موفقیت در عملیات والفجر ۸ گفت: در این عملیات توانستیم با استفاده از ابتکار عمل این عملیات را طراحی و فاو را از دست عراقی‌ها تصرف کنیم و امروز نیز می‌توانیم با استفاده از مدیریت جهادی در کشور موفق باشیم.

جانشین فرمانده سپاه همدان با اشارهب ه فاجعه منا عنوان کرد: چند روز اخیر فاجعه بزرگ منا در جهان اسلام رخ داد و حدود ۱۳۵ نفر از حجاج ایران به شهادت رسیده و بیش از ۳۰۰ نفر مفقودالاثر شدند، باید گفت امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی تبدیل شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار