درخشش آبفای استان همدان در ارزیابی‌های وزارت نیرو:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از درخشش آبفای استان همدان در ارزیابی کشوری مدیران ارشد وزارت نیرو و کسب رتبه نخست در میان ۳۴ شرکت ارزیابی شده در صنعت آب و فاضلاب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 12 January 2022
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از درخشش آبفای استان همدان در ارزیابی کشوری مدیران ارشد وزارت نیرو و کسب رتبه نخست در میان ۳۴ شرکت ارزیابی شده در صنعت آب و فاضلاب کشور خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، سید هادی حسینی بیدار ضمن تشریح ابعاد موفقیت آبفای استان در ارزیابی مدیران ارشد، از سوی وزارت نیروگفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته مدیریت عملکرد وزارت نیرو و به منظور ایجاد تصویری شفاف از عملکرد شرکت ها، شاخص‌های عملکرد مدیران ارشد مبتنی بر ماموریت‌ها و تکالیف ابلاغی وزارت نیرو در سطح کشور در چهار محور (ذینفعان کلیدی، مالی، فرایند‌های کلیدی و رشد و یادگیری) و بالغ بر ۵۰ شاخص انجام و شرکت آبفا استان همدان با کسب ۹۸۵ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز موفق به کسب رتبه اول در بین کلیه شرکت‌های صنعت آب و فاضلاب کشور گردید.

وی با اشاره به تخصصی بودن کلیه شاخص‌های ارزیابی شده منطبق با وظایف اصلی و ساختاری شرکت‌های آب و فاضلاب افزود: در سال ۹۹ به رغم حجم بالای مشکلات ناشی از یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و تحمیل فشار این یکپارچه سازی بر ساختار تشکیلاتی و عملیاتی، مجموعه شرکت با همدلی و پشتکار پرسنل خدوم و تدبیر مدیران مجموعه، موفق به پیشبرد و تحقق کلیه اهداف تعیین شده گردید و به ویژه در شاخص‌های تامین و تصفیه و توزیع بهداشتی آب، ارائه خدمات به مشترکین و رشد و یادگیری کارکنان موفق به کسب نمره کامل در ارزیابی گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا استان همدان در بیان اقدامات صورت گرفته به منظور تحقق اهداف شرکت آبفا در استان همدان، ضمن تاکید بر عوارض ناشی از تنش آبی سال ۹۹، همه گیری بیماری کرونا و نیز شرایط اقتصادی ناشی از تحریم، اذعان داشت: به رغم موانع و مشکلات موجود، آبفا استان همدان در سال ۱۳۹۹ موفق به افزایش ظرفیت تاسیسات آب به مقدار ۱۷۲۸۰ مترمکعب و نیز آبرسانی به ۲۵ روستای اولویت دار استان شده و بالغ بر ۳۱ کیلومتر خطوط انتقال وشبکه آبرسانی را بازسازی نموده است. 

وی همچنین به ویدئومتری شدن بالغ بر ۱۸۹ کیلومتراز شبکه فاضلاب استان، جانمایی بالغ بر ۴۰ درصد از شبکه‌های آب و فاضلاب استان در نقشه‌های GIS، واگذاری ۱۵۰۰۰ انشعاب آب و ۱۰۰۰۰ انشعاب فاضلاب در سال ۹۹ اشاره کرد.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه سخنانش ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو عنوان کرد: مطابق اطلاعات دریافتی، فرایند ارزیابی با مشارکت مستقیم ۲۳ نفر از همکاران شرکت آب و فاضلاب کشور به عنوان ارزیاب و ۳۴ نفر مسئول ارزیابی در شرکت‌های زیر مجموعه انجام شده است.


وی همچنین ضمن اشاره به دیگر موفقیت‌های آبفای استان گفت: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر شاهد موفقیت شرکت آب و فاضلاب استان، متناسب با کسب رتبه برتر درعرصه پژوهش و فناوری و همچنین برگزیده شدن درفعالیت‌های پیاده سازی سیستم GIS در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب کشور بودیم.

وی در نهایت از تلاش همکاران خود در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان تقدیر کرد و گفت: این طیف از موفقیت‌ها حاصل کوشش مستمر و گروهی افراد وظیفه شناس و سخت کوش می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار