نماز جمعه فردا ۲۸ آبان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان همدان اقامه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 18 November 2021
نماز جمعه فردا ۲۸ آبان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان همدان اقامه خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام محمد مولائی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان گفت: با توجه به شرایط موجود و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نماز جمعه ۲۸ آبان در سراسر استان اقامه خواهد شد.

او با اشاره به اقامه نماز جمعه ۲۸ آبان در سراسر استان همدان، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد تاکید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا توسط ستاد‌های برگزاری نماز جمعه، مصلی‌های برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سراسر استان پذیرای نمازگزاران خواهند بود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان، با درخواست از نمازگزاران برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، همراه داشتن مهر و سجاده شخصی از جمله اقداماتی است که در طول برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران باید آن را رعایت کنند.

نماز جمعه این هفته همدان به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار