مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان: تجربه پشیکسوتان عرصه هیات و شورای هیات در کنار الگوهای نوین جوانان هیاتی تشکل های دینی کشور را تاثیرگذار تر می کند.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 19 October 2021

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان: تجربه پشیکسوتان عرصه هیات و شورای هیات در کنار الگوهای نوین جوانان هیاتی تشکل های دینی کشور را تاثیرگذار تر می کند.
 
به گزارش تابناک همدان،  حجت السلام محمد هادی نظیری افزود: از تمامی کارکنان و تشکل‌های دینی که در برگزاری مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر تلاش کردند سپاسگذاریم.

او گفت: با برگزاری آیین تجلیل و تکریم میتوان برای برنامه‌های مناسبتی جاری، چشم انداز‌ها و سند راهبردی بهره گرفت و نقاط قوت و ضعف با الگو‌های نوین مرتفع میگردد.
 
نظیری اشاره‌ای به انتخابات شورای هیات مذهبی که در چند ماه آینده برگزار خواهد شد کرد و گفت: اولویت با افراد تلاشگر برای شکل گیری هیات مذهبی است که باید تلاش شود یک شورای هیات قوی شکل گیرد، زیرا اگر این شورا دغدغه‌مند باشد کمک حال موثری است.
 
تکریم از برگزار کنندگان هیات مذهبی جهت تجربه نگاری

مدیر کل تبلیغات اسلامی  اشاره‌ای به  فرمایشات مقام معظم رهبری کرد و افزود: طبق منویات رهبری جوان به معنی سن کم نیست بلکه منظور فردی دغدغه‌مند است.

نظیری گفت: من در ترکیب شورای هیات قائل به ترکیب بین پیر غلامان و جوانان هستم، زیرا نمی‌توان پیر غلامان را کنار گذاشت برای اینکه هییت بر پایه و مدار پیشکسوتان می‌چرخد.

وی خاطر نشان کرد:  باید طوری برنامه ریزی شود که پیشکسوتان جایگاه بزرگی خود را داشته باشند و جوانان در لایه‌های اجرایی و عملیاتی نقش افرینی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار