در ۶ ماهه نخست سال؛
مدیرکل ثبت احوال استان همدان از کاهش ۲،۱ درصدی طلاق در شش ماهه امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 19 October 2021
مدیرکل ثبت احوال استان همدان از کاهش ۲،۱ درصدی طلاق در شش ماهه امسال در استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، اسد حسن‌زاده زورمند، مدیرکل ثبت‌احوال استان همدان اظهار کرد: طبق اسناد و مدارک در شش‌ماهه ابتدای امسال هزار و ۷۴۲ مورد طلاق در استان رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۹۸۳ مورد بوده کاهش ۲،۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: در شش‌ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۷۱۱ مورد ازدواج به ثبت رسیده در حالی که مدت مشابه سال گذشته ۶ هزار و ۸۱۸ مورد بوده که کاهش ۱،۶ درصدی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان از ثبت ۱۱ هزار و ۶۵۹ مورد ولادت در سال گذشته خبر داد و گفت: آمار ولادت در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۳۴ مورد بوده کاهش ۵،۵ درصدی را نشان می‌دهد.

حسن زاده زورمند همچنین به افزایش ۲،۲ درصدی مرگ‌ومیر در شش‌ماهه ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: در شش‌ماهه ابتدای سال گذشته ۶ هزار و ۵۸۹ مورد مرگ‌ومیر اتفاق افتاده است درحالی که این میزان در سال جاری ۷ هزار و ۹۱۹ مورد بوده است.

او درباره فراوانی نام‌ها در پسران و دختران گفت: در پسران امیرعلی، علی، امیرحسین، آریا و محمدحسین و در دختران نیز فاطمه، رستا، زهرا، آوا و زینب بیشترین نام‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار